Personal assistant
- Employeur
- STRELIA SC SCRL
- Lieu
- Bruxelles (BE)
- Date de clôture
- 2 avr. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Administration / Secrétariat, Administration générale, Office Management, Assistance, Secrétariat, Juridique, Administration juridique
- Secteur
- Notariat / Barreau, Notariat et barreau, Autre
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 5 à 10 ans d'expérience, > 10 ans d'expérience, Non communiqué
Détails de l'offre
Strelia is een zakenadvocatenkantoor dat bestaat uit ervaren vennoten en hun teams die hun expertise en krachten bundelen om kwaliteitsvolle diensten aan te bieden aan haar cliënten. Onze focus ligt op Fusies en Overnames, Vennootschapsrecht, Transacties op Kapitaalmarkten, Financieringen en Bank- en Financiële Regelgeving, Arbitrage en Geschillenbeslechting, Herstructurering en Insolventie, Fiscaal recht en Handelsrecht.
Wij zijn voor onmiddellijke indiensttreding op zoek naar een:
PERSONAL ASSISTANT (m/v)
Functiebeschrijving:
U bent de rechterhand van de vennoot en het aanspreekpunt van het team. U verleent volledige administratieve en organisatorische support:
- Agendabeheer, planning en organisatie van vergaderingen
- Behandelen van e-mails en post op een proactieve manier
- Eindredactie van teksten in onberispelijk Engels, Nederlands en Frans
- Organiseren van vergaderingen en conferentiegesprekken; klaarmaken en voorbereiden van alle nodige documenten en dossiers
- Bijhouden van time sheets en voorbereiden van de facturatie
- Facturatie
- Klassement en archivering
- Typen en verzorgen van de lay-out van documenten, rapporten, conclusies, correspondentie, enz.
- Beantwoorden en afhandelen van telefonische oproepen
- Uitwerken van PowerPoint presentaties
- Algemene administratieve en organisatorische taken
Profiel:
U bent vlot drietalig Nederlands-Frans-Engels, zowel mondeling als schriftelijk, en heeft de capaciteit om de eindredactie te verzekeren van Nederlandse, Engelse en Franse teksten. U kunt terugblikken op een gelijkaardige ervaring als personal assistant. Daarbij hebt u een uitstekende kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint , Outlook).
U hebt goede administratieve en organisatorische vaardigheden, werkt uiterst nauwgezet en bent hypergeorganiseerd. U bent matuur en in staat om zaken te relativeren.
Ons aanbod:
Wij koppelen uw uitdagend werk aan een competitieve verloning (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, gratis openbaar vervoer, …) en een aangename werksfeer.
Stuur uw CV met begeleidende brief naar: Sébastien Nauts, General Manager, Royal Plaza, Koningsstraat 145, 1000 Brussel
Entreprise
Law firm
- Téléphone
- 026270090
- Lieu
-
rue Royale 145
Bruxelles
Bruxelles
1000
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte