Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Management Assistant (h/f) FR_NL

Employeur
UNIQUE
Lieu
SCHAERBEEK
Date de clôture
4 mars 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat
Secteur
Industrie, Bois / Construction
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Mi-temps
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Détails de l'offre

  • Bouwsector



Functiebeschrijving

Taken:

  • Administratieve ondersteuning bij het opmaken van dossiers en andere commerciële offertes: het verzamelen van alle documenten die het dossier samenstellen (plannen, beschrijvingen, meetstaten, prijzen, diverse attesten, …).
  • De leveranciers en onderaannemers terugbellen om op tijd en stond prijsofferte te ontvangen.
  • Lezen van lastenboek en autonoom zoeken naar de benodigde informatie.
  • Bij openbare aanbestedingsprocedures voor overheidsopdrachten, de openbare zitting van opening der offertes bijwonen.
  • Terugbellen van potentiële klanten.
  • Briefwisseling verzorgen zowel in het Frans als in het Nederlands.



Functie-eisen

Profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelor
  • Je hebt reeds een eerste professionele ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je bent perfect drietalig Frans-Nederlands - Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office
  • Vertrouwd zijn met bouwindustrie is een pluspunt
  • Je bent flexibel en autonoom
  • Je bent een teamplayer met goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent nauwgezet, nauwkeurig en je staat analytisch sterk



Arbeidsvoorwaarden

  • Een vast contract,
  • Een concurrerend loon in verhouding met uw ervaring, aangevuld met aantrekkelijke extra-legale voordelen,
  • De mogelijkheid om in een beroemde bouwonderneming te integreren, met nog steeds een 100% familiaal aandeelhoudersschap.

Entreprise

D’aujourd’hui à demain

En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte