Management Assistant (h/f) FR_NL
- Employeur
- UNIQUE
- Lieu
- SCHAERBEEK
- Date de clôture
- 4 mars 2019
Afficher plus
- Fonction
- Administration / Secrétariat
- Secteur
- Industrie, Bois / Construction
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Mi-temps
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Détails de l'offre
- Bouwsector
Functiebeschrijving
Taken:
- Administratieve ondersteuning bij het opmaken van dossiers en andere commerciële offertes: het verzamelen van alle documenten die het dossier samenstellen (plannen, beschrijvingen, meetstaten, prijzen, diverse attesten, …).
- De leveranciers en onderaannemers terugbellen om op tijd en stond prijsofferte te ontvangen.
- Lezen van lastenboek en autonoom zoeken naar de benodigde informatie.
- Bij openbare aanbestedingsprocedures voor overheidsopdrachten, de openbare zitting van opening der offertes bijwonen.
- Terugbellen van potentiële klanten.
- Briefwisseling verzorgen zowel in het Frans als in het Nederlands.
Functie-eisen
Profiel
- Je bent in het bezit van een Bachelor
- Je hebt reeds een eerste professionele ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je bent perfect drietalig Frans-Nederlands - Engels, zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt een grondige kennis van MS Office
- Vertrouwd zijn met bouwindustrie is een pluspunt
- Je bent flexibel en autonoom
- Je bent een teamplayer met goede communicatieve vaardigheden.
- Je bent nauwgezet, nauwkeurig en je staat analytisch sterk
Arbeidsvoorwaarden
- Een vast contract,
- Een concurrerend loon in verhouding met uw ervaring, aangevuld met aantrekkelijke extra-legale voordelen,
- De mogelijkheid om in een beroemde bouwonderneming te integreren, met nog steeds een 100% familiaal aandeelhoudersschap.
Entreprise
D’aujourd’hui à demain
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte