Aankoop medewerker(ster) NL + Fr/GB
- Employeur
- Unique Brussels
- Lieu
- BRUXELLES
- Date de clôture
- 28 avr. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Logistique / Transport
- Secteur
- Autre, Autre - général
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Vlaamse federatie gelegen in het Centrum van Brussel
Functiebeschrijving
- Voor de gezamenlijke aankoopopdrachten binnen de federatie netwerk ondersteun je de opmaak van lastenboeken en alle bijbehorende documenten. Je zet mee tijdslijnen op en bewaakt deze. Je zorgt mee voor duidelijke afstemming, communicatie en rapportering binnen het netwerk, rekening houdende met de wet op de overheidsopdrachten.
- Je ondersteunt de financieel-boekhoudkundige activiteiten binnen de Federatie zoals de verwerking van inkomende facturen, opmaken van verkoopfacturen, voorbereiding van betalingen, etc. Binnen dit takenpakket werk je nauw samen met de boekhouder van de Federatie en ben je zijn back-up.
- Je rapporteert aan het diensthoofd ondersteunende diensten binnen de federatie.
Functie-eisen
- Jij bent - in het bezit van een bachelor bedrijfsmanagement (accountancy, KMO-management ...) of gelijkwaardig door ervaring - analytisch, punctueel en hebt oog voor detail - sterk in planning en organisatie
- integer, loyaal, discreet
- een collega die sterke dienstverlening voorop stelt.
- Jij beschikt over
- basis boekhoudkundige kennis
- kennis en ervaring met overheidsopdrachten binnen aankoop (dit is een sterk pluspunt)
- de vaardigheid voor de analyse van problemen en het formuleren van oplossingen
- goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk - sterke interpersoonlijke vaardigheden
- de vaardigheid om flexibel en zelfstandig te werken, ook in teamverband - talenkennis: Nederlandstalig, basiskennis van het Engels en Frans. - een eerste werkervaring, minimaal 2 jaar in gelijkaardige of aanverwante functie is aanbevolen.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij jou
- een generalistische functie met verantwoordelijkheid
- een organisatie met een stevige basis
- de samenwerking met een gedreven team
- mogelijkheden tot opleiding rond overheidsopdrachten
- een interessante verloning die zich meet met vergelijkbare functies in de sector en aangevuld met een breed pakket aan extralegale voordelen (o.a. hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijdcheques, woon-werkverkeer ...).
Entreprise
En tant que prestataire de services RH polyvalent, Unique vous aide à réaliser vos ambitions. Grâce à nos plus de 40 ans d’expérience, nous faisons partie du top dans le secteur RH belge. Par le biais de nos spécialisations Office, HR Consult, Customer Care et Technicum, plus de 200 collaborateurs dans 41 agences vous garantissent une approche personnelle sur mesure pour les entreprises et candidats exigeants. De starter à professionnel, pour des emplois temporaires ou fixes.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte