Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Directieassistent(e) met Ervaring

Employeur
JOBMATCH ANDERLECHT
Lieu
Anderlecht
Date de clôture
1 mai 2019

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Secrétariat
Secteur
Administration / ASBL
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience

Voor onze opdrachtgever in Anderlecht zijn wij op zoek naar een ervaren Management Assistant met een uitstekende talenkennis en voldoende flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Je ondersteunt twee Managers in hun doen en laten en staat daarvoor nauw in contact met andere departementen.

  • Je verzamelt informatie en stelt professionele presentaties op
  • Je bewaakt de update van organigrammen en de bedrijfsgegevens
  • Je stelt maandelijks de rapportage op in het Engels
  • Ook Office Management, het beheer van kantoormateriaal en bestellingen zijn voor jou
  • Je zorgt ervoor dat aggregaties, erkenningen en volmachten in orde zijn en blijven

Organisatie & communicatie

  • Meetings, managementvergaderingen, strategische seminaries,… je plant alles tot in de puntjes: van locatie, tot uitnodigingen, catering, rapporten achteraf…
  • Je regelt de zakenreizen wanneer dat nodig is
  • Samen met Marketing en HR werk je mee aan events voor klanten en personeel, sponsoring campagnes, bedrijfsfeestjes en acties allerhande
  • Je bent betrokken bij de opmaak van ons intern magazine,



Functie-eisen

PROFIEL

  • Je spreekt en schrijft vlekkeloos Nederlands, Frans en Engels
  • Je beschikt over een Bachelor of Master en minstens vijf jaar ervaring in een soortgelijke functie op niveau
  • Je houdt ervan om op verschillende branches ingezet te worden en je zet graag je schouders onder nieuwe projecten
  • Je bent matuur en door jouw savoir-vivre kan je goed om met mensen en omstandigheden
  • Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en kan autonoom je prioriteiten bepalen
  • Uiteraard kunnen je Managers op jou en je discretie rekenen
  • Je bent polyvalent en stressbestendig : je jongleert met agenda's en deadlines
  • Administratief ben je een kei, maar daarnaast ben je ook heel dienstgericht en kunnen zowel je managers als je collega's bij jou terecht
  • Je werkt heel precies en zet graag de puntjes op de i, zodat er niets vergeten wordt
  • Je bent heel oplossingsgericht en wendbaar: je past je makkelijk aan aan veranderingen
  • Je bent flexibel en bereid je te verplaatsen naar andere vestigingen wanneer nodig
  • Je neemt graag verantwoordelijkheid en initiatief en neemt actief deel aan lopende zaken



Arbeidsvoorwaarden

AANBOD

  • Een voltijdse functie met een vast contract van onbepaalde duur, rechtstreeks bij onze klant
  • Een job binnen een stevig en internationaal bedrijf, maar met KMO mentaliteit en aandacht voor menselijke waarden, groei, ontwikkeling en opleiding
  • Een gevarieerde functie met ruimte voor autonomie en initiatief
  • Een opleidingstraject on the job en via onze eigen academie
  • Een aantrekkelijk verloningspakket, met extralegale voordelen zoals een verzekeringspakket, maaltijdcheques, laptop, smartphone, een bedrijfswagen en tankkaart

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte