Stanley & Stella ... en waarom jou niet?

Publié : jeudi 6 octobre 2016

Sinds 2012, dankt het Belgische merk Stanley & Stella zijn bliksemsnelle internationaal succes in de B to B markt door zijn andere aanpak: het produceren van hoogwaardige kleding in respect voor mens en milieu. Sinds de oprichting van het merk, hadden we de wil om iets nieuws aan de textiel-markt te brengen, legt Jean Chabert uit, oprichter en CEO van Stanley en Stella. Al onze kleren zijn gemaakt van natuurlijke grondstoffen, innoverend of gecertificeerd als biologisch katoen, tencel, modal of gerecycled polyester. Onze producten zijn een echte tweede huid, zacht en comfortabel. Onze collectie bestaat uit een breed assortiment van meer dan 120 kleuren, waaronder heathers zeer gewaardeerd door onze klanten. Een product filosofie die de codes van de retail voldoet.

Op dit moment wordt de Stanley & Stella collectie verkocht via geselecteerde dealers die zich aan het merk normen op het gebied van kwaliteit, ethiek en visie.

Kwaliteit is een prioriteit in ons dagelijks werk. We zijn veeleisend. Dat geldt ook in de relatie met onze dealers. Meer dan klanten, we werken met een echte gemeenschap van partners die ons vertrouwen, zegt de CEO.

Uitzonderlijke groeivooruitzichten

Trots op zijn succes in de promotionele, corporate en merchandising markt, Stanley en Stella heeft een nieuwe uitdaging met het voorbereiden van de inwerkingtreding op de retail markt.

Het merk zal in het begin van 2017 in Antwerpen een unieke gedigitaliseerde concept-store openen. Een eerste winkel als het onderdeel van een plaatsing in heel Europa.

In dit uitzonderlijke groeiperspectief is het bedrijf bezig met het aanwerven van een aantal profielen in marketing, financiën, verkoop, digitaal. Om zijn team te versterken in Brussel en Antwerpen is Stanley & Stella vooral op zoek naar een CFO, een Marketing Manager, een B-to-B Business Analyst, Store Assistants ...

Wilt u deelnemen aan de pret? Bezoek dan de Stanley en Stella LinkedIn en ontdek alle advertenties: http://bit.ly/2cC3gkn  

Retour à la liste