Cette offre a expiré

Aankoper

Employeur
S&You
Lieu
Brussel
Salaire
We bieden een boeiende job met een vast contract in een stabiel en innovatief bedrijf, met talrij...
Date de clôture
22 oct. 2023

Afficher plus

Fonction
Finance / Comptabilité, Acheteur
Secteur
Transport / Stockage / Distribution, Logistique / Supply chain
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

  • Ben jij een kei in administratieve opvolging en strikte procedures?
  • Heb je ervaring met dossierbeheer?
  • Wil je je graag specialiseren in aankoop via openbare aanbestedingen bij een modern overheidsbedrijf?

Lees dan snel verder!

Onze klant is een overheidsbedrijf in beweging. Bij de dienst aankoop staan de buyers in voor de opmaak en het beheer van contracten voor overheidsopdrachten. In deze functie kom je in aanraking met het hele proces van openbare aanbestedingen, van vraag tot levering: van middelen of diensten onder meer voor technische apparatuur, IT, kantoorbenodigdheden en diensten.

Taakomschrijving

  • Je beheert autonoom je eigen dossiers binnen een team van vier aankopers.
  • Je houdt je aan de voorschriften voor overheidsopdrachten en interne reglementering voor het gehele inkoopproces
  • Je schrijft de benodigde documenten voor de stappen van de gunning van contracten
  • Je bent de eerste contactpersoon voor externe leveranciers en interne klanten
  • Je houdt de huidige contracten bij en onderneemt actie om ze op tijd te verlengen
  • Je behandelt klachten over uw contracten (late leveringen, afwijkingen, enz.)
  • Je gebruikt SAP en Ariba om de inkoopprocedures te beheren
  • Je rapporteert regelmatig aan uw Category Manager die je in alle stappen van je werk ondersteunt.

Functie-eisen
  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.

  • Je hebt een eerste ervaring op het vlak van dossierbeheer of procurement, bij voorkeur in grote organisaties.
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een hebt een goede basiskennis van het Frans of omgekeerd
  • Kennis van MS Office is een must, van SAP (ARIBA) is een troef
  • Je bent geïnteresseerd om de wetgeving op overheidsopdrachten te leren kennen of bent bereid je in deze materie te verdiepen.
  • Je werkt extreem nauwkeurig en bent in staat complexe informatie te interpreteren en analyseren
  • Je doet het nodige om kennis en vaardigheden in je eigen vakgebied op te bouwen.

  

Arbeidsvoorwaarden

We bieden een boeiende job met een vast contract in een stabiel en innovatief bedrijf, met talrijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

Er heerst een grote flexibiliteit in werktijden en verlof, ten voordele van de balans tussen werk en privé (3 dagen thuiswerk).

Bij deze functie hoort een aantrekkelijk loonpakket :

  • salaris in lijn met ervaring en competenties: 3200 € - 4200 € / maand
  • contract onbepaalde duur 38/36u
  • glijdende werktijden
  • mogelijkheid tot 3 dagen telework/week
  • jaarpremie
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • hospitalisatieverzekering
  • interessanten voorwaarden voor openbaar vervoer
  • 20 verlofdagen + 13 kredietdagen

Sollicitatieprocedure

Geïnteresseerd? Contacteer Annelies Janssens via de knop om te solliciteren of via 02 416 22 64

S&you is HR-expert in de werving en selectie van gespecialiseerde bedienden en kaderleden voor vaste opdrachten. Wij geloven dat sterke bedrijven worden gebouwd met sterke werknemers. Daarom dagen we onszelf uit om steeds opnieuw de beste match te vinden tussen de ambities en vereisten van onze kandidaten én klanten. S&you heeft wereldwijd meer dan 80 consultants in 12 landen.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte