Individual Help Advisor

3 jours restants

Recruteur
Région
SINT-GILLIS
Publication
mardi 28 février 2017
Date limite
mardi 28 mars 2017
Réf
7EF86UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Test-Aankoop is er om de belangen van de consumenten te behartigen en hun rechten te verdedigen. Wij bieden een globaal concept aan voor de consument, gaande van de bekende publicaties Test-Aankoop, Budget & Recht, Test Connect, Test Gezondheid, Test-Aankoop Invest, … tot online advies en geïndividualiseerde juridische ondersteuning, en dit dankzij de inzet van zowat 400 enthousiaste werknemers. Test-Aankoop is een 100 % onafhankelijke organisatie, en werkt intensief samen met een internationale groep van onafhankelijke consumentenverenigingen, die in totaal 1300 personen tewerkstelt.



Functiebeschrijving
Als medewerker van het Contact Center team voor Consumentenadvies verleen je een eerstelijns-assistentie per telefoon en e-mail over diverse consumptieproducten en -diensten.

Je verantwoordelijkheden:

  • Je informeert en beantwoordt een brede waaier van consumentenvragen over de aankoop van producten en diensten in verband met digitale technologieën en applicaties.
  • Daarnaast beantwoord je ook andere uiteenlopende consumentenvragen over energie, huishoudtoestellen, telecom, ... .
  • Je begeleidt de consument bij nieuwe contracten of het overschakelen naar een andere leverancier waarbij altijd het beste alternatief voor de consument gezocht wordt.
  • Je verricht specifieke simulaties of doet bijkomend onderzoek via online support of door onze TA experts te raadplegen.


Functie-eisen

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring met direct klantencontact. Ervaring in een Contact Center is een troef, maar geen must.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands (zowel gesproken als geschreven) met een goede kennis van het Frans.
  • Je bent van nature nieuwsgierig en enthousiast.
  • Je bent een flexibele teamspeler, die collegiaal inspringt bij afwezigheden van teamleden.


Arbeidsvoorwaarden
Opstart: maandag 6 maart
Duur: nader te bepalen (1 maand, anderhalve maand, …)
Salaris: 2000-2300€ (afhankelijk ervaring) + MC 7€
Talen: goed tweetalig, bij voorkeur NL eerste taal
Ervaring: niet noodzakelijk, ervaring in contactcenter omgeving is grote plus, evenals affiniteit met domeinen: energie, telecom, … .