Customer Service Advisor AG verzekeringen Engels Frans & Nederlands

5 jours restants

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
mardi 28 février 2017
Date limite
mardi 28 mars 2017
Réf
20281EADEC-BE
Contact
264 ONSITE IPG
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Voor AG te Brussel zijn wij op zoek naar een customer service advisor.
Telefonisch onthaal en actief luisteren naar de klant

  • Hulp aan de klant en aanbieding van oplossingen op maat van zijn situatie (behandeling van geschillen, facturatie, promotiecampagnes, ...)
  • Actief en reactif verkoop : omzetting van elke klantcontact in een commerciële opportuniteit
  • Opvolging van de klantenportefeuille en herstel van klanten die een ondertekend contract moeten terugsturen



Functie-eisen
Zeer goede kennis Engels, Frans & Nederlands.
Ervaring als customer service advisor is een pluspunt
Leergierig.
Ervaring is verzekering is een pluspunt
Belangrijk: moet reeds Febelfin gecertifieerd zijn voor de juiste modules (1 & 5) of het nodige bachelordiploma bezitten dat uitsluitsel geeft voor deze modules


Arbeidsvoorwaarden
Duration: contract van 6 maanden (verlengbaar)
Werkuren : 38u per week in daguren
Loon : PC 200, class B + outsourcingpremie en MC na 6 maanden
Werklocatie : Brussel