Helpdeskmedewerker

Recruteur
Région
BRUXELLES
Publication
jeudi 2 mars 2017
Date limite
dimanche 2 avril 2017
Réf
7F14AUNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Kleine ondernemingen met hun dagelijks beheer met behulp van eenvoudige en gebruiksklare software, op maat van ieders wensen en versterkt met een waaier aan doeltreffende en gepersonaliseerde diensten.

Functiebeschrijving
U maakt deel uit van het Help Desk team van een klein, hechte team. Dankzij u zullen klanten de software beter leren kennen en gebruiken.
U beantwoordt vragen van klanten telefonisch, persoonlijk of via e-mail.
Uw antwoorden zijn duidelijk, precies en eenvoudig.

  • Na een interne opleiding en inwerkperiode, waarbij u vertrouwd raakt met onze producten, interne organisatie, aanpak en filosofie, neemt u de 'support' taken voor uw rekening.
  • U maakt deel uit van het Help Desk team en bent beschikbaar voor klanten en hun vragen.
  • U volgt de dossiers op als u niet meteen een antwoord kunt geven.
  • U beheert de aanvragen en betrekkingen tussen de klanten en de ontwikkelingsdienst van Ciel op een georganiseerde manier.
  • U werkt samen met de verantwoordelijke van de Help Desk


Functie-eisen

  • Bent u nauwkeurig, stipt en georganiseerd?
  • Bent u stressbestendig?
  • Gaat u vlot om met beheersoftware? Hebt u ze snel onder de knie?
  • Bent u assertief, met toch een luisterend oor voor klanten?
  • Als u ervaring in een dergelijke functie hebt, dan is dit voor ons uiteraard een pluspunt.
  • U beseft hoe belangrijk uw werk is voor het bedrijf en u kunt het op een zelfstandige manier uitvoeren.
  • Het Nederlands als moedertaal en kennis van het Frans zijn een pluspunt voor deze functie (2/3de klanten franstalig)
  • Bent u een team player? En ligt dit alles bij u voor de hand? Dan bent u de persoon die wij nodig hebben!


Arbeidsvoorwaarden

  • de mogelijkheid te evolueren binnen een dynamisch bedrijf met internationale structuur.
  • een permanente opleiding in klantencontact, marketing en beheersoftware.
  • een aantrekkelijk loon.