Technisch Bediende Back-Office (m/v) te Brussel

7 jours restants

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
jeudi 2 mars 2017
Date limite
dimanche 2 avril 2017
Réf
7F1BEUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Cofely SERVICES is gespecialiseerd in :

  • energiebeheer
  • technisch langetermijnbeheer
  • facility management


Functiebeschrijving

  • Remote oplossen en opvolgen van incidenten: VOIP, video conferencing systemen,…;
  • SPOC in geval van major incidents: communicatie met klant, techniekers onsite, leveranciers;
  • Detectie root cause van incidenten;
  • Opstellen en updaten van procedures, flows en schema's:
  • Opstellen offertes projecten telefonie.


Functie-eisen

  • IT diploma of gelijkgesteld door ervaring binnen IT/Telecom;
  • Kennis van IP telefonie;
  • Certificering in CCNA of ITIL is een plus;
  • Goede kennis van Nederlands, Frans en Engels;
  • Nauwgezet en administratief sterk;
  • Stressbestendig en klantgericht.
    "Ervaring in telecom / telefonie
    Drietalig FR, NL, ENG
    Goede communicatieve vaardigheden"


Arbeidsvoorwaarden
Bij ENGIE Cofely maak je deel uit van een boeiende en gevarieerde werkomgeving waarbinnen diverse technieken aan bod komen. Je beheert zelf je klanten en hun werven in jouw regio en wordt opgeleid in de nieuwste technologieën.
In je job combineer je veel teamwerk met de nodige zelfstandigheid. Je loonpakket wordt aangevuld met interessante extralegale voordelen zoals maaltijdcheques