Customer Service Medewerker Online Services (m/v) Humbeek

Recruteur
Région
HUMBEEK
Publication
vendredi 3 mars 2017
Date limite
lundi 3 avril 2017
Réf
7F5A6UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Onze opdrachtgever is specialist in het aanbieden en verkopen van groot en klein elektro, multimedia, TV en audio producten. Je werkt vanuit de vestiging in Humbeek.

Functiebeschrijving
Je neemt een centrale rol op binnen de Online Services van onze klant. Je hebt een achtergrond in customer service en weet je te redden in het Nederlands en het Frans. Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische opvolging van klantendossiers om te zorgen voor een maximale klantentevredenheid. Je vervult een belangrijke rol binnen de organisatie met een zeer uiteenlopend takenpakket.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Optreden als het eerste aanspreekpunt voor klanten, vooral via e-mail, sociale media en chat om een efficiënte en klantgerichte service te bieden
  • De binnenkomende aanvragen en opmerkingen (e-mail, telefoon, chat, sociale media, ...) verwerken en zo snel en correct mogelijk de meest gepaste oplossing voorstellen.
  • Problemen en klachten op een klantgerichte wijze oplossen in vlotte samenwerking met de verschillende interne diensten.
  • Klantengegevens nauwkeurig verwerken en beheren, zodat klantendossiers actueel blijven.
  • Diverse administratieve handelingen uitvoeren om klantenaanvragen optimaal te ondersteunen.
  • Klantsignalen of knelpunten in de dienstverlening signaleren en bijdragen aan verbeteringen.
  • Marketingacties en communicatie ondersteunen.



Functie-eisen

  • Je bent uitgesproken klantgericht en commercieel ingesteld.
  • Je kan vlot communiceren en hebt een vlotte pen.
  • Je kan in teamverband werken en vindt het belangrijk om goede contacten met de collega's, relaties uit te bouwen en te onderhouden.
  • Je bent een echte problem solver.
  • Je werkt administratief zeer nauwkeurig en stipt.
  • Je neemt graag initiatief, bent enthousiast en vriendelijk. Je bent daarenboven een multitasker en kan goed omgaan met stress.
  • Je kan goed overweg met MS-Officepakketten.
  • Je werkt nauwkeurig en georganiseerd.
  • Je bent flexibel en leergierig.



Arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt de kans om verantwoordelijkheid op te nemen en mee te bouwen aan het customer service team van morgen. Je oefent een veelzijdige functie uit in een toonaangevend en innovatief familiebedrijf met een focus op klantentevredenheid.
  • Respect, teamwork en een doe-mentaliteit staat hoog aangeschreven bij dit bedrijf.
  • Een boeiende functie met een contract van onbepaalde duur (interim optie vast), aangevuld met extralegale voordelen
  • Je werkt van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u