Consumer Interaction Coordinator Coca-Cola Belgium

Recruteur
Région
ANDERLECHT
Publication
lundi 6 mars 2017
Date limite
jeudi 6 avril 2017
Réf
80C52UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

We zijn ervan overtuigd dat een dynamische bedrijfscultuur en een positieve werkomgeving bijdragen aan een aangename werksfeer waar medewerkers zich thuis voelen. Dat heeft een positieve impact op de productiviteit. Dat betekent in de praktijk dat we:

  • een inclusieve bedrijfscultuur bevorderen.
  • talentvolle medewerkers aanwerven die de kans krijgen zich verder te ontwikkelen.
  • blijven werken aan een veilige en positieve werkomgeving.


Functiebeschrijving

Voor onze klant Coca-Cola, een van 's werelds meest gerespecteerde merken, zijn we op zoek naar een coördinator in het Consumer Interaction Center (CIC). Het Consumer Interaction Center is verantwoordelijk voor alle contacten met consumenten voor het bedrijf Coca-Cola.

Als coördinator in het CIC ben je de stem/pen van Coca-Cola via de telefoon, email en per post. Je kan goed zelfstandig werken, bent een optimtische persoonlijkheid en levert een professionele, enthousiaste, beleefde en snelle dienst naar consumenten. Je connecteert goed met de andere teamleden om zo voor bepaalde uitdagingen samen een oplossing te zoeken. Je kan prioritiseren en situaties goed inschatten. Het resultaat: iedereen tevreden - consumenten en Coca-Cola.

• Je bent een ambassadeur voor Coca-Cola Belgium en voor hun merken en bent de stem van het bedrijf.

  • Je denkt oplossingsgericht voor vragen en problemen van consumenten en verpakt dit in een professionele en hand-on service.
  • Je managt alle interacties met consumenten in een tracking system (SalesForce).


Functie-eisen

  • Je bent betrouwbaar, discreet en klantgericht.
  • Je kan makkelijk connecteren met andere departementen om zo een goede tweerichtingscommunicatie tot stand te brengen.
  • Je bent een enthousiaste teamspeler die ook in moeilijke situaties en met ontevreden consumenten positief blijft.
  • Je bent flexibel en bereidt bijkomende taken buiten je vakgebied op te nemen.
  • Je hebt een vlotte en correcte pen en babbel in het Nederlands (zeer goede kennis) en Frans (zeer goede kennis). Goede kennis van het Engels is een plus.
  • Je bent organisatorisch en administratief sterk.
  • Je denkt mee en levert waardevolle feedback zowel intern als extern.


Arbeidsvoorwaarden
Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma of bachelor denkniveau.
Een eerste professionele ervaring is een must, aangezien we iemand zoeken dat snel zelfstandig kan werken.