Technisch Bediende Back-Office (m/v)

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
lundi 6 mars 2017
Date limite
jeudi 6 avril 2017
Réf
8033AUNQ-BE
Contact
Unique Leuven Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Je werkgever is een grote, stabiele speler in de energiesector, en is gespecialiseerd in :

  • energiebeheer;
  • technisch langetermijnbeheer;
  • facility management.


Functiebeschrijving
Je helpt vanop afstand klanten verder bij incidenten en volgt deze oplossingen verder op;
Je bent het eerste aanspreekpunt in geval van grote incidenten en staat in voor communicatie met klant, techniekers, onsite, leveranciers;
Je detecteert samen met je team de oorzaak van incidenten;
Je draagt bij aan het opstellen en updaten van procedures, flows en schema's;
Je stelt offertes op voor projecten telefonie.

Functie-eisen
Je hebt een IT diploma of gelijkgesteld door ervaring binnen IT/Telecom;
Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels;
Je hebt kennis van IP Telefonie;
Je bent communicatief vaardig en klantgericht:
Je bent stressbestendig;
Je bent administratief sterk;
Certificering in CCNA of ITIL is een plus maar zeker geen must.

Herken jij jezelf in dit profiel? Dan ben jij de kandidaat waar wij naar op zoek zijn!

Arbeidsvoorwaarden
Bij deze speler in de energiesector maak je deel uit van een boeiende en gevarieerde werkomgeving waarbinnen diverse technieken aan bod komen. Je beheert zelf je klanten en hun werven in jouw regio en wordt opgeleid in de nieuwste technologieën.
In je job combineer je veel teamwerk met de nodige zelfstandigheid. Je loonpakket wordt aangevuld met interessante extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.