Customer service advisor (m/v)

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
mardi 7 mars 2017
Date limite
vendredi 7 avril 2017
Réf
20F156ADEC-BE
Contact
264 ONSITE IPG
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant. Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiënte oplossingen aan.

Je staat in contact met de klanten en geeft hen advies op maat.
Je biedt de juiste antwoorden en/of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen en vragen met betrekking tot de diverse producten en diensten.
Je streeft voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficiëntie.
Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven.
Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen

Functie-eisen
Je kan actief luisteren, bent klantgericht ingesteld en beschikt over een sterke mondelinge communicatie in het Nederlands en in het Frans.
Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit.
Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en multitasking schrikt je niet af.
Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans.
Je werkt vlot met de pc.



Arbeidsvoorwaarden
Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8u en 17u30.
Je start met een interim contract dit met optie vast in de toekomst. De verloning zal volgens het PC 200 cat B verlopen.
Je werkt 38uur per week.

Opleiding (Call Handling, individuele coaching,...)? Deze zal voorzien worden door IPG intern.

Je tewerkstellingsplaats is in Evere bij de klant.

Interesse?
Solliciteer online!
Vergeet niet je bevestingsmail te bevestigen.


Vragen? stuur je vraag + cv naar ipg@adecco.be