Customer service medewerker met kennis frans en nederlands

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
mardi 7 mars 2017
Date limite
vendredi 7 avril 2017
Réf
20F2FEADEC-BE
Contact
264 ONSITE IPG
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Voor onze klant IPG zijn we op zoek naar een customer service advisors voor een tewerkstelling in Evere.
IPG is hét grootste contactcenter in België, met meer dan 25 jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Taken:

  • Gebruikers adviseren over ons productgamma en hun vragen hierover beantwoorden (Telefoon, mail, in de toekomst chat)
  • Gebruikers opbellen wanneer ze stalen vragen en opsturen. Speciale aandacht gaat hier uit naar de concurrent gebruikers, waar toch een commerciële houding nodig is(op een ‘softe' manier).
  • Professionals( bandagisten, verpleegkundigen, artsen) informeren dat hun klanten ( onze gebruikers) stalen hebben gevraagd of problemen hebben
  • Verwerken van deze gegevens in CRM systeem
  • In contact staan met de vertegenwoordigers op de baan dit wanneer er problemen of vragen zijn van de gebruiker die we niet via telefoon opgelost krijgen.



Functie-eisen
Profiel:

  • je bent flexibel inzetbaar
  • je hebt een goede kennis van het frans en het nederlands, zowel geschreven als mondelinge communicatie
  • je kan werken met een pc
  • je streeft naar een nauwkeurige administratieve opvolging van de klantendossiers
  • je geeft de juiste antwoorden en biedt oplossingen aan op basis van de vraag of het probleem van de klant



Arbeidsvoorwaarden
We bieden een fulltime job tussen onderstaande uren:
maandag tot donderdag: werk je tussen 8u15 en 17uur
vrijdag: 8u15 tot 16u

De verloning loopt volgens het paritair comité 200, cat b.

Opleiding: zal intern voorzien worden door IPG. (Call handeling,...)

Interess?
solliciteer online

Vragen: stuur je cv + vraag naar ipg@adecco.be