tijdelijk junior tweetalige (FR-NL) logistieke medewerker (m/v)

Recruteur
Région
SCHAERBEEK
Publication
mardi 7 mars 2017
Date limite
vendredi 7 avril 2017
Réf
81436UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Arts Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant organiseert in België de inzameling en de verwerking van afgedankte elektro-apparaten.


Functiebeschrijving
Voor onze klant gelegen te Schaerbeek (bij Diamant) zijn we dringend op zoek naar een junior logistieke medewerker. De opdracht zal minimaal twee maanden duren maar er is een mogelijkheid om een contract van langere termijn te krijgen.

Onze klant werkt in de ecologie sector (inzamelt en verwerkt elektro-toestellen en lampen) en ze zijn op zoek naar een tweetalige persoon die de dossier van de klanten kunnen opvolgen om verder te kunnen helpen en om de samenwerking te evalueren.

Uw taken

onze klant stelt een variëteit van recipienten ter beschikking van het netwerk van collectiepunten om de inzameling en transport naar de verwerkers te vereenvoudigen. Enkele voorbeelden zijn containers, boxpaletten, lampenboxen,…

  • Je neemt telefonisch contact met de verschillende collectiepunten en zorgt voor een efficiënt gebruik van de recipienten. Je onderhoudt en optimaliseert de relatie tussen ons en onze partners : je zorgt ervoor dat er duidelijke afspraken gemaakt worden, dat de achterliggende data correct zijn, ….
  • Je staat in nauw contact met de collega's van het Transportteam om transporten te organiseren in het kader van recipientenbeheer.
  • Je verzorgt de administratieve taken die gepaard gaan met het beheer van deze recipiënten.


Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een bachelor diploma in een relevante richting
  • Je bent zeer goed tweetalig (NL/FR). Kennis van het Engels is een troef.
  • Goede (mondelinge en schriftelijke) communicatieve vaardigheden zijn vereist en dit zowel naar mensen op het terrein als naar verantwoordelijken van collectiepunten.
  • Je kan op assertieve manier onze standpunt verduidelijken.
  • Je weet je snel in te werken in het team en kan vlot met de collega's om.
  • Je kan zelfstandig werken en getuigt van een groot logisch denkvermogen.
  • Je bent hands on en resultaatgericht, je durft initiatief te nemen en je hebt een grote verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent punctueel, besluitvaardig en hebt oog voor detail.
  • Ervaring met logistiek, administratie en/of veelvuldige telefonische contacten zijn zeker meegenomen maar geen vereisten.
  • Je kan vlot overweg met de meest voorkomende informaticatoepassingen, zoals Word en Excel
  • Je past de waarden van Recupel (professionalisme, efficiëntie, transparantie, respect, innovatie & milieubewustzijn) op een consequente manier toe in je professionele optreden.



Arbeidsvoorwaarden

  • onze klant biedt je een gevarieerde en uitdagende functie aan waarin zowel organisatorische als relationele aspecten aan bod komen.
  • Je komt terecht in een toonaangevende en professionele organisatie, een hedendaagse werkomgeving en in een jong en dynamisch team.
  • De duurtijd van de opdracht is minimaal 2 maanden en kan onmiddellijk starten.
  • Je mag rekenen op een marktconforme verloning waarbij je diploma en ervaring gewaardeerd worden.