Dossierbeheerder (Administr. & Secretariaat) (m/v) NL/FR

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
mercredi 8 mars 2017
Date limite
samedi 8 avril 2017
Réf
81B22UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Max Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant is een dienstverlenend bedrijf voor de Europese hypotheekmarkt. Ze ondersteunt hun klanten gedurende het hele hypotheektraject.

Functiebeschrijving

  • ingeven van aanvragen : creëert een IDN (identificatienummer) voor de verschillende betrokken partijen en voor de panden, consulteert de databank particulieren van de BNB
  • voert alle gegevens in nodig voor het nemen van een beslissing tot het verstrekken van een krediet in het SHSB of Hypconso. verlijden van de akte
  • genereert het aanbod (na de beslissing) en verstuurt het aan de verschillende betrokken partijen
  • voert taken uit in het kader van de eindcontrole die betrekking heeft op het verlijden van de akte (controle die voor het verlijden van de notariële akte wordt uitgevoerd bij de ontvangst van de inlichtingen die de notaris moet aanleveren)
  • voert taken uit in het kader van het eindakkoord (controle die wordt uitgevoerd op de ontvangst van de stukken die de kandidaat-lener moet verzameld hebben ten laatste voor het tekenen van de akte)
  • stelt de datum vast voor ondertekening akte, maakt de stukken aan nodig voor het verlijden van de akte (cheque, overschrijving), verstuurt alle documenten aan de notaris of aan de persoon die de onderhandse akte tekent
  • voert datum ondertekening akte in in het systeem SHSB
  • behandelt verzekeringen indien nodig. uitbetaling schijven
  • controleert de gegevens i.v.m. aanvraag tot betaling van een schijf en beslist tot het al dan niet uitbetalen ( 12.500,00 euro)
  • stuurt eventueel een schatter ter plaatse in het kader van een betaling (o.b.v. de door de servicing klant uitgevaardigde regels) administratieve taken
  • Post in: behandelen van de gescande post, binnen de tijdslimieten fgesproken met de servicing klant (SLA/OLA)
  • indexeren van de post (openen en opslaan in dossiers)
  • post uit: klaarmaken van de post voor verzending - e-mails: behandelen van de mails bestemd voor de dienst, binnen de tijdslimieten afgesproken met de servicing klant (SLA/OLA) - telefoon: beantwoorden van telefonische vragen van de beller (lener, servicing klant, notaris, tussenpersoon, …)
  • behandeling van domiciliëringsopdrachten



Functie-eisen

  • Bachelor rechtspraktijk of master in de rechten of ervaring
  • NL/FR
  • Basiskennis hypothecaire leningen
  • Hoger middelbaar of graduaat
  • Effectief en efficiënt telefoongesprekken kunnen voeren. Goed aansluiten op de vraag van de ander, goed doorvragen en samenvatten - sterk zijn in dossierbeheer, administratie



Arbeidsvoorwaarden
Opstartdatum: ASAP
Kans op vaste aanwerving na een interimperiode.
Barema: CO3
Per week dient er in totaal 37u te worden gepresteerd (7u24min/dag).
U kan uw CV steeds doorsturen naar bruxelles-max@unique.be tav Edit Aslanian