Customer Experience Advisor - Sint Truiden (m/v)

Recruteur
Région
SINT-TRUIDEN
Publication
vendredi 10 mars 2017
Date limite
lundi 10 avril 2017
Réf
8287AUNQ-BE
Contact
Unique Leuven Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Telenet spitst zich toe op het leveren van breedbandinternet, vaste en mobiele telefoniediensten en kabeltelevisie, aan gebruikers in Vlaanderen en Brussel via een hybride fiber-coaxnetwerk. Telenet is gevestigd in Mechelen, maar beschikt over contactcenters in Herentals, St-Truiden en Aalst en over regionale sites voor het verlenen van technische bijstand, verspreid over heel Vlaanderen. Telenet levert eveneens professionele communicatiediensten aan bedrijven in België en Luxemburg. De hoofdaandeelhouder van Telenet is Liberty Global.

Functiebeschrijving
Als Customer Experience Advisor ben je de schakel tussen de klant en de eigen organisatie. Door jouw oplossingsgerichtheid zorg je er dagelijks voor dat de klanten met een goed gevoel verder kunnen. Jij maakt het verschil door hen op gepaste wijze verder te helpen en advies te verlenen. Wat doe je dan concreet?

  • Vanuit het contact center te Sint Truiden bied je telefonisch support aan klanten
  • Je staat klaar met een persoonlijke service en luistert actief naar de klanten
  • Je gaat in gesprek met de klant die vragen heeft over zijn of haar Telenet diensten (surfen, bellen, en tv kijken)
  • Je zorgt voor een oplossing op maat en je biedt nieuwe diensten aan die bij de klant passen

    Vanuit ons Inbound Contact Center in Sint-Truiden bied je telefonisch support aan onze Telenet klanten. Je staat klaar met een persoonlijke service. Je gaat in gesprek met de klant die vragen heeft over zijn of haar Telenet diensten (surfen, bellen, en tv kijken). Je zorgt voor een oplossing op maat en je biedt nieuwe diensten aan die bij de klant passen.


Functie-eisen
De klant, daar draait bij Telenet alles om. Ze hebben er zelfs hun eigen straffe woord voor: Amazing Customer Experience.
Jouw rol als Amazing Customer Experience Advisor is dus enorm belangrijk, want dagelijks sta je via telefonisch contact heel dicht bij onze klanten.

In de eerste plaats ben je daarom een luisteraar. Je luistert graag en aandachtig naar mensen.
Je hoort wat ze nodig hebben, wat beter kan, wat hen kan helpen. Je denkt en leeft met hen mee en vindt zo telkens een gepersonaliseerde oplossing op maat.
Maar je bent ook een prater. Mensen luisteren graag naar je stem en vertrouwen op je advies.

Vanuit je passie voor Telenet breng je onze diensten (surfen, bellen en tv-kijken) vlot aan de man of vrouw. Je dringt jezelf niet op, maar weet door je integriteit mensen te overtuigen.
Natuurlijk ben je ook een teamspeler die telkens voor beter gaat, maar altijd aan je klanten en je collega's denkt. Daarnaast ben je ook stressbestendig, proactief, enthousiast, sociaal, communicatief, leergierig, ambitieus en verantwoordelijk.

Je bent ook flexibel en bereid om van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8 en 20 uur.
Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal.

Arbeidsvoorwaarden

  • Bij Telenet geniet je na een intense opleiding van een topjob in een jong, enthousiast team met een heel correct loon en shiftvergoedingen
  • Je krijgt ook een vast contract na 65 dagen met hospitalisatie- en groepsverzekering plus kortingen op Telenet diensten en bonussen
  • Je ontvangt maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag
  • Je werkt in daguren van maandag tot en met vrijdag en er is geen weekendwerk
  • Je werkt in een filevrije omgeving waarbij je werkplek eveneens met het openbaar vervoer bereikbaar is