Recruitering & Selectie Manager

Région
ANDERLECHT
Publication
lundi 3 avril 2017
Date limite
mercredi 3 mai 2017
Réf
221196ADEC-BE
Contact
114 BRUXELLES ETTERBEEK
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein


Voor onze klant gesitueerd in Brussel (Anderlecht) zijn wij dringend opzoek naar een Recruitering & Selectie Manager.

OVER DE FUNCTIE

Je versterkt de positie van onze klant als aantrekkelijke werkgever en draagt actief bij tot de groei van onze organisatie. Dit bereik je door medewerkers aan te trekken die zich identificeren met de waarden, door het aanbieden van ontwikkelingsmogelijkheden voor alle medewerkers en door hen te inspireren het beste van zichzelf te geven en bij te blijven werken.

Je bent een vaste business partner voor een aantal afdelingen in de winkel. Je ondersteunt hen in recruitment & selection en learning & development , beantwoordt hun HR gerelateerde vragen en verzekert dat de HR strategieën en routines worden opgevolgd.
Je rapporteert aan de HR manager en hebt de ambitie en het potentieel om op termijn de HR manager op te volgen.

JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Je brengt de behoeften op vlak van opleiding en rekrutering in kaart, samen met de afdelingsmanagers.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de selectieprocedures en zorgt ervoor dat deze worden opgevolgd door de leidinggevenden. Op deze manier garandeer je een transparant en kwaliteitsvol selectieproces. Je volgt de relevante KPI's voor R&S op.
  • Je plant en organiseert trainingssessies, verzamelt feedback om het afgesproken kwaliteitsniveau te waarborgen en volgt de, voor learning & development relevante, KPIs op.
  • Je draagt bij tot het ontwikkelen van de nodige competenties in de winkel en je bent, samen met de afdelingsmanagers, verantwoordelijk voor de detectie en opvolging van interne talenten in het kader van successieplanning.
  • Je coacht, adviseert en ondersteunt managers in HR processen om hun leiderschapsvaardigheden te versterken.
  • Je ondersteunt en adviseert zowel medewerkers als leidinggevenden met HR gerelateerde vragen en bezorgt hen de nodige informatie steeds in overeenstemming met de lokale richtlijnen, procedures en de Belgische sociale wetgeving.



Functie-eisen
JOUW PROFIEL

  • Je hebt reeds enkele jaren professionele leiderschapservaring en houdt van werken met mensen.
  • Je beschikt over zelfvertrouwen om over verschillende domeinen heen en met diverse partners samen te werken. Je bent een betrouwbare collega en coach.
  • Je hebt reeds bewezen een echte probleemoplosser te zijn en beslissingen te kunnen nemen in een snel veranderende omgeving.
  • Je communiceert op een zelfzekere, duidelijke en empathische manier.
  • Je hebt een passie voor mensen en gelooft in ieders potentieel.
  • Je daagt je collega's en jezelf continu uit om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en onze manier van werken te optimaliseren.
  • Je hebt interesse in binnenhuisinrichting en het dagelijkse leven van de mensen thuis.
  • Je krijgt energie door de IKEA waarden en ze zijn een reflectie van je eigen waarden.
  • Je bent bescheiden, open en eerlijk in samenwerking met anderen.
  • Je spreekt en schrijft (één van) de regiotalen van de winkel en Engels.
  • Je komt met plezier op zaterdag werken, in ruil voor een dag vrij in de week.



Arbeidsvoorwaarden

Aanbod:

Vast contract
Aantrekkelijk salarispakket
Uitdagende en dynamische omgeving
Bereidt om te werken op diverse zaterdagen en avonden te werken (flexibel)


Indien u geïnteresseerd bent, aarzel niet om mij te contacteren via experts.brussels@adecco.be met ref.114-3925 VERK