Bediende Logistiek & Planning (m/v)

5 jours restants

Recruteur
Région
VILVOORDE
Publication
mardi 4 avril 2017
Date limite
jeudi 4 mai 2017
Réf
8B456UNQ-BE
Contact
Unique Vilvoorde Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is actief in Europa met vestigingen in België, Nederland, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Vandaag wordt de laatste hand gelegd aan een opstart via lokale partnerships in Zwitserland en in Roemenië.

Met meer dan 350.000 inspecties per jaar waarvan 95.000 uitgevoerd in de Benelux en een team van 225 enthousiaste medewerkers is onze klant marktleider op het vlak van inspectie van eindecontractvoertuigen voor leasemaatschappijen, fleet owners en autofabrikanten.

Functiebeschrijving

  • Je bent de eerste contactpersoon van de klant (telefonisch of per mail);
  • Je behandelt alle klantenvragen, stemt de aanvragen af binnen je team en met de operationele planning van de inspecteurs;
  • Je boekt de afspraken met de bestuurders van onze klanten voor het uitvoeren van inspecties (telefonisch, via e-mail, ....)
  • Je ondersteunt het opstellen van de planning van de inspecteurs
  • Je bewaakt de doorlooptijden van de opdrachten van de klanten
  • Je beheert de administratieve dossiers (aan maken, afsluiten en voorbereiden facturatie)
  • Je werkt nauw samen met je collega's in je afdeling binnen het bedrijf;
  • Verder verzorg je een aantal administratieve taken en rapporteringen;
  • Je rapporteert aan de Planning Supervisor.

    Je zal uiteraard een grondige opleiding van onze verschillende activiteiten en systemen genieten.


Functie-eisen
Kwaliteit en klantentevredenheid vormen de leidraad in ons product!

  • Ervaring op een binnendienst in een dienstverlenende sector is een voordeel;
  • Minimum Bachelor Diploma (A1) of gelijkwaardig;
  • Zeer goede tweetaligheid Nederlands/Frans, zowel gesproken als geschreven; Engels is een pluspunt;
  • Goed communicator en een commerciële flair;
  • Goed administratief onderlegd;
  • Initiatiefnemer en oplossingsgericht denker;
  • Teamplayer;
  • Informaticakennis (MS Office);
  • Affiniteit of ervaring met de automobielsector is een pluspunt.


Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een interessant salarispakket + extra-legale voordelen conform ervaring.