Customer service advisor nederlands

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
jeudi 13 avril 2017
Date limite
samedi 13 mai 2017
Réf
20FCC2ADEC-BE
Contact
264 ONSITE IPG
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant. Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiënte oplossingen aan.

Functie-eisen
Je kan actief luisteren, bent klantgericht ingesteld en beschikt over een sterke mondelinge communicatie in het Nederlands.
Frans is een pluspunt
Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit.
Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en multitasking schrikt je niet af.
Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans.
Je werkt vlot met de pc.


Arbeidsvoorwaarden
Openingsuren: maandag tot zaterdaf van 8u30 tot 20u
Duurtijd: interim contract 6 maanden, verlengbaar, voltijds 38u per week
Verloning: PC 200 CAT B met extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en dertiende maand
Opleiding: opleiding voorzien door de klant ( Call Handling, individuele coaching,...)
Plaats van tewerkstelling: 1000 Brussel