Service Manager North

Région
Mont-Saint-Guibert
Salaire
CDI
Publication
jeudi 20 avril 2017
Date limite
jeudi 27 avril 2017
Réf
LOU041910461560
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein
Description de l’entreprise

Voor een dynamisch bedrijf, zoeken wij een Service Manager North.

Description de la fonction

Technische ondersteuning:

De technische ondersteuning verzekeren aan de techniekers van zijn competentiegebied door:

  • zijn steun op technisch vlak aan de techniekers te geven in het geval zij de technische problemen niet zelfstandig kunnen oplossen ;
  • de nodige beslissingen te nemen in geval van complexe of buitengewone herstellingen, in overleg met zijn verantwoordelijke;
  • te waken over een directe en efficiënte communicatie met de klanten;
  • de leveranciers te contacteren om de nodige informatie te bekomen betreffende lopende interventies ;
  • erover te waken dat  de techniekers de elementen en informatie met betrekking tot de onder garantie uitgevoerde herstellingen doorgeven en deze vervolgens aan de Warranty & Contracts dienst doorgeven

Human Resources/People Management:

Instaan voor het beheer en de motivering van de techniekers van zijn ploeg door:

  • hun activiteiten te superviseren;
  • met de Country Service Manager mee te werken aan de aanwerving en het ontslag van medewerkers;
  • te waken over het op niveau brengen / houden van de kennis van zijn medewerkers door middel van opleidingen;
  • de evaluatie van de prestaties van de medewerkers te verzekeren;
  • te antwoorden op de vakantieaanvragen, in overleg met de Planning;
  • de onkostennota’s van zijn medewerkers goed te keuren.

Technisch Commercieel:

Het totale beheer van de belangrijke projecten/interventies verzekeren door:

  • het opstellen van offertes (in samenwerking met de PSSR) en het aan de klant voor te stellen;
  • te zorgen dat de nodige wisselstukken besteld worden;
  • de werf te coördineren en te controleren, in overleg met de planning;
  • de activiteiten van eventuele onderaannemers te coördineren, in overleg met de planning;
  • de facturatie voor te bereiden met de eventuele supplementen;
  • zich te vergewissen van de acceptatie van de factuur door de klant.

Commercieel:

  • een gepersonaliseerde vertrouwensrelatie op te bouwen met de klanten;
  • een rechtstreekse en doeltreffende communicatie te onderhouden met de klanten, met name door zich te bekommeren om de klachten van de klanten die niet door de techniekers opgelost zijn;
  • de belangrijke klanten regelmatig te bezoeken;
  • met de minder belangrijke klanten een telefonisch of schriftelijk contact te onderhouden;

Planning:

In afwezigheid van de planner de taken overnemen en zorgen dat de nodige werkorders aangemaakt worden en de planning van de techniekers gedaan opgevolgd en vervolledigd wordt.

Exigence pour la fonction
  • Studies : industrieel ingenieur, burgerlijk ingenieur,…;
  • Met een goed niveau in het Frans en Nederland ;
  • Goede kennis van het geschreven Engels;
  • Autonoom, georganiseerd, gestructureerd ;
  • Proactief, teamplayer, stressbestendig ;
  • Klant –en resultaatgericht ;
  • Flexibiliteit (1dag/week op de weg en 4 dagen/week op kantoor);
  • Communicatie vaardigheden;
  • Ervaring in een gelijkaardige functie is aangeraden ;
  • Ervaring in people management gewenst;
  • Technische kennis of interesse in techniek;
Conditions de travail

CDI

Visitez www.selecthr.be pour plus d’informations sur l’offre d’emploi Service Manager North ou postulez directement en ligne via Service Manager North