AFDELINGSMANAGER KASSA

2 jours restants

Région
ANDERLECHT
Publication
mardi 25 avril 2017
Date limite
jeudi 25 mai 2017
Réf
22D64EADEC-BE
Contact
114 BRUXELLES ETTERBEEK
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein


Voor onze gesitueerd in Anderlecht zijn wij dringend opzoek naar een afdelingsmanager (kassa).

OVER DE FUNCTIE

Als afdelingsmanager kassa ben je de directe verantwoordelijke voor het hele kassa team (± 20 medewerkers) en rapporteer je aan de customer relations manager.
Je bouwt en onderhoudt een levenslange relatie met zowel nieuwe als bestaande klanten. Op deze manier stimuleer je de omzetgroei en draag je bij tot winstgevendheid op lange termijn. Je verzekert een snelle en efficiënte kassa service aan onze klanten, hierdoor verlaten de klanten de winkel met een positief gevoel en zijn ze gemotiveerd om in de toekomst vaker te komen winkelen.

JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN

•Je vertaalt het businessplan van de winkel in een duidelijk actieplan voor je afdeling en je implementeert de verschillende acties. Op deze manier draag je bij tot de positionering van de winkel als de leider voor binnenhuisinrichting op de lokale markt.

  • Je inspireert, motiveert en engageert je team om de doelstellingen te bereiken en op die manier groei en winstgevendheid op lange termijn te creëren.
  • Je verzekert dat alle betalingen op een betrouwbare, efficiënte, accurate en vriendelijke manier worden afgehandeld en dat alle procedures kosten tot een minimum beperken.
  • Je analyseert de meest voorkomende problemen van klanten aan de kassa's en tracht de oorzaken te identificeren om de toekomstige winkelervaring van onze klanten te kunnen verbeteren.
  • Je volgt continu de actuele prestaties op ten opzichte van de vooropgestelde doelen. Indien noodzakelijk pas je de manier van werken aan of onderneem je acties.
  • Je rekruteert, ontwikkelt en leidt je team door eerlijke, constructieve en wederzijdse feedback aan te moedigen.



Functie-eisen

  • Je hebt interesse in binnenhuisinrichting en het dagelijkse leven van de mensen thuis.
  • Je hebt reeds enkele jaren professionele leiderschapservaring en houdt van werken met mensen.
  • Je hebt reeds bewezen een echte probleem oplosser te zijn en beslissingen te kunnen nemen in een snel veranderende retail omgeving.
  • Je bent in staat prioriteiten te stellen en je werk te organiseren om de beschikbare tijd op de meest efficiënte manier te benutten.
  • Je biedt steeds oplossingen aan die het beste zijn voor de klant en dit met een positieve attitude.
  • Je daagt je collega's en jezelf continu uit om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en onze manier van werken te optimaliseren.
  • Je krijgt energie door de Waarden en ze zijn een reflectie van je eigen waarden.
  • Je bent bescheiden, open en eerlijk in samenwerking met anderen.
  • Je spreekt en schrijft (één van) de regiotalen van de winkel en Engels.
  • Je komt met plezier op zaterdag werken, in ruil voor een dag vrij in de week.



Arbeidsvoorwaarden


Interesse, aarzel niet om uw kandidatuur door te sturen naar experts.brussels@adecco.be met ref.114-3970VERK