Teamleader (m/v)

Recruteur
Région
HERSTAL
Publication
mercredi 3 mai 2017
Date limite
samedi 3 juin 2017
Réf
231BEEADEC-BE
Contact
191 HERSTAL
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

We zijn op zoek naar een teamleader (NL-FR-EN) (M/V) voor een callcenter dat actief is in de telecomsector.
Je leidt een team van 10-30 klantenadviseurs zowel wat betreft hun prestaties, de kwaliteit van het werk als de motiverende aspecten. Zo waarborg je de vereiste kwaliteit en productiveit in een positief werkklimaat. Je zal dus verantwoordelijk zijn voor het beheer van klantencontacten van erkende bedrijven en leiders in hun segment.

In die hoedanigheid:

  • beoordeel je de kwaliteit en prestaties van werknemers om corrigerende maatregelen door te voeren om hun kennis en expertise te optimaliseren.
  • organiseer en reguleer je de functionele aspecten van het team om hun middelen ten opzichte van de werkbelasting te optimaliseren.
  • beheer je de relationele aspecten tussen medewerkers om een motiverende werksfeer te handhaven.
  • zorg je ervoor dat de arbeidsnormen en -procedures binnen je team correct worden nageleefd.
  • vertegenwoordig je je team extern (ontvangst van bezoekers) of intern (deelname aan projecten) om aan de uitstraling en de ontwikkeling van je team bij te dragen.
  • stel je de nodige rapporten op over de prestaties, zowel voor de klanten als voor andere interne diensten.



Functie-eisen
Je hebt ervaring in een contact center en kan uitstekend werken in teamverband.
Ervaring op het vlak van klantrelaties en people management is zeker een must.
Verder is een bacheloropleiding een pluspunt, maar geen vereiste.
Je hebt een enthousiaste persoonlijkheid, werkt oplossingsgericht en je bent tevens ook een geboren ondernemer.

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een belangrijke functie met verantwoordelijkheid in een jong, dynamisch en groeiend bedrijf dat het klantencontact van prestigieuze bedrijven beheert.
Je krijgt een tijdelijk contract met een mogelijkheid om vast te werken.
Afhankelijk van de klant die je beheert, kunnen je werktijden variëren van maandag tot zaterdag, van 7u tot 22u, soms op zondag.
Loon krijg je volgens je ervaring en verder krijg je ook diverse extralegale voordelen. (PC200- categorie D)