TeamLeader Retail Branch

Région
etterbeek
Publication
vendredi 5 mai 2017
Date limite
lundi 5 juin 2017
Réf
33EA2ADECHR-BE
Contact
Greet Cornelis
Fonction
Autre
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein

Als Teamleader sta je aan het hoofd van een kantoor en heb je eindverantwoordelijkheid op drie gebieden: people management, sales en financieel beheer.

People Management

  • Je staat in voor het aansturen, motiveren en ondersteunen van je medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden. Dit omvat onder meer het inwerken van nieuwe medewerkers, het organiseren van ochtend- en kantoormeetings, het voeren van functionerings- en coachingsgesprekken en het opstellen en regelmatig opvolgen van doelstellingen voor de consultants.
  • Uiteraard draag je voor een belangrijk deel bij aan hoe je team zijn werkomgeving ervaart door te zorgen voor een motiverende en positieve sfeer op je kantoor.

    Commerciële en operationele taken

  • Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van de aanvragen. Je voert commerciële gesprekken bij klanten en onderhoudt langdurige partnerships met klanten.
  • Je doet een uitgebreide behoefte-analyse bij je klanten en speelt hierop in door het aanreiken van de juiste dienst van Adecco (testing, rekrutering, interim-management, outplacement, …).
  • Je werkt mee in het kantoor door o.a.: aanvragen te behandelen, het organiseren van rekruteringscampagnes, de opmaak van 01-contracten, etc.

    Financieel beheer

  • Je stelt jaarlijks, in samenspraak met de Area Manager, een budget op voor het kantoor met betrekking tot sales, marge, kosten en personeelsbezetting en maakt regelmatig tussentijdse forecasts. Verder sta je in voor het opstellen en regelmatig bijstellen van een actieplan voor het kantoor. Je analyseert de P&L en de reporting vanuit Busines Analyse en zet de nodige acties op poten indien nodig.
  • Je coördineert de uitvoering van het actieplan voor het kantoor zodat minimaal de gebudgetteerde resultaten en omzet worden gerealiseerd.



Functie-eisen

• Je bent commercieel en klantgericht. Klanten komen bij jou terug vanwege je persoonlijke aanpak

  • Je zin voor organisatie en je relativeringsvermogen zorgen ervoor dat je problemen gemakkelijk aankan en je zeer goed prioriteiten weet te leggen voor je team en jezelf
  • Ook in stressvolle omstandigheden blijf je resultaatgericht en weet je je team op de juiste manier te ondersteunen en te motiveren. Ook in deze situaties werk je systematisch naar je objectieven toe
  • Je bent luistervaardig en diplomatisch. Daarbij koppel je een goede teamgeest aan een aanstekelijk enthousiasme
  • Je stelt je flexibel op; veranderingen betekenen voor jou eerder uitdagingen dan problemen
  • Je bent gepassioneerd door je werk en door Human Resources. Je hands-on aanpak maakt dat jij degene bent die dat tikkeltje meer doet voor je klanten en je team
  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor of een Master, liefst in de Menswetenschappen of in een commerciële richting
  • Je beschikt over relevante ervaring in een commerciële richting en op vlak van peoplemanagement.
  • Je beheerst het Nederlands en het Frans zeer goed
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B



Arbeidsvoorwaarden

Onze medewerkers kiezen voor Adecco omwille van onze commerciële drive en dynamische uitstraling, de sociale bewogenheid en (h)echte verbondenheid onder collega's.

Adecco zorgt voor een motiverend loonpakket (een representatieve bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, aantrekkelijk commissiesysteem, belkrediet, forfaitaire onkostenvergoeding,…). Verder laat een loopbaan bij ons je ook toe om een evenwichtige work-life balance uit te bouwen (zoals werken in eigen regio). Daarnaast leggen we de nadruk op een professionele loopbaanontwikkeling (doorgroei naar area, regio en zelfs internationaal niveau) en krijg je ook in je dagdagelijkse activiteiten de nodige vrijheid om eigen accenten te leggen.