Customer Support Bediende (m/v) NL/FR

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
lundi 15 mai 2017
Date limite
jeudi 15 juin 2017
Réf
6361AUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Max Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Telecommunicatie

Functiebeschrijving
Wij zijn het aanspreekpunt voor al onze bestaande en potentiële klanten/gebruikers. De medewerkers vervullen drie basisopdrachten, met name:

Administatief beheer : dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing systeem ( HP Service desk) Dit kunnen zowel technisch en niet-technische vragen zijn, vragen omtrent facturen, vragen omtrent abonnementen ... Je maakt hiervan een correcte analyse. In eerste instantie probeer je zelf een antwoord te bieden.
De interne en externe communicatie omtrent ons communicatienetwerk: Bij incidenten, implementatie van nieuwe systemen, of preventieve onderhoudswerken, verwittig je schriftelijk de klanten over de voorziene hinder.
Het abonnementenbeheer: Concreet betekent dit dat je de abonnementen configureert in diverse platformen ( radio, paging, MVNO, software licenties) .

U bent in staat deze taken zelfstandig, nauwkeurig en klantvriendelijk uit te voeren.

Functie-eisen
Vereiste kennis

  • Graduaatsniveau.
  • U heeft belangstelling voor een functie bij een telecommunicatieoperator en bent bereid om de nodige technische kennis op te doen om onze klanten eerstelijnsassistentie te verlenen.
  • U beschikt over een grondige mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands en het Frans.
  • U bent een teamplayer, contactvaardig, klantvriendelijk en resultaatgericht.
  • U heeft een goede kennis van Microsoft kantoorsoftware (Outlook, Word, Excel).. Kennis van Access is een pluspunt.
  • U bent vertrouwd met werken volgens ITILprincipes.


Arbeidsvoorwaarden
Optie vast contract, gemakkelijk bereikbaar met openbaarvervoer, interessant salarispakket.