Internal accountmanager (M/V)

5 jours restants

Recruteur
Région
HAASRODE
Publication
mardi 30 mai 2017
Date limite
vendredi 30 juin 2017
Réf
9D752UNQ-BE
Contact
Unique Leuven Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Mi-temps

Wij zijn een vooraanstaand distributeur van telecomproducten.

Functiebeschrijving
Jij bent...

  • Verantwoordelijk het goed functioneren van het orderverwerkingsproces voor alle Belux-klanten

    De taken van een accountmanager:

    ● Continu optimaliseren van de afdeling- en afdeling overstijgende processen
    ● Informeert en adviseert klanten op basis van behoeftenanalyses van de klanten en/of
    prospecten.
    ● Is owner voor (een aantal) interne processen gerelateerd aan binnendienst
    ● Actief betrokken bij side-projecten, zowel lead als deelnemer
    ● Controleert binnenkomende orders, voert orders in en stelt offertes op
    ● Maakt reserveringsorders voor de klant, is mede verantwoordelijk voor de reserveringen en informeert de klant indien leveringen vertraagd zijn.
    ● Is mede verantwoordelijk voor het verdelen van de voorraden over de gemaakte reserveringen per klant en voor de juiste instelling van de parameters in het systeem
    ● Is verantwoordelijk voor de juiste prijshantering aan klanten, controleert of de juiste marges op de klant worden toegepast en zet prijsafspraken in het systeem
    ● Heeft een optimale commerciële relatie met de klant en onderhoudt de relatie actief
    ● Overlegt regelmatig met Supply Chain zodat de voorraden op niveau blijven en geeft proactief
    feedback bij grote orders.
    ● Geeft feedback aan category developers over het assortiment en stelt verbeteringen voor.
    ● Ondersteunt de accountmanager met het invoeren van orders, oplossen van vraagstukken, maken van rapportages, ideeën aandragen
    ● Ondersteunt de administratieve werking van Mconomy Belgium
    ● Maakt afspraken voor de accountmanagers en plant deze in de agenda's in


Functie-eisen
Om deze functie tot een succes te maken ben je zeer klantgericht, analytisch, flexibel en ambitieus. Je hebt commercieel inzicht, denkt mee met de klant en bent mee op zoek naar verbeteringen.
Je bent in staat het overzicht te behouden, ziet mogelijkheden.

Functieprofiel
● Een afgeronde opleiding “Hoger Niet Universitair” of hoger.
● Minimaal 1-2 jaar relevante werkervaring in een commerciële (binnendienst) functie in een bij
voorkeur internationale omgeving;
● Vlot drietalig NL/FR/EN schriftelijk en mondeling.

Arbeidsvoorwaarden
De internal accountmanager is werkzaam op de afdeling sales Belux en rapporteert aan de managing
director Belux.

Je werkt in ons kantoor te Haasrode.