Helpdeskmedewerker Brussel

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
vendredi 2 juin 2017
Date limite
dimanche 2 juillet 2017
Réf
9D806UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is gespecialiseerd in het aan het werk zetten van ICT profielen.

Functiebeschrijving
Op deze goed werkende IT helpdesk worden alle mogelijke problemen en incidenten met betrekking tot de ruim 3900 bankautomaten opgevangen. De functie als ATM support medewerker is zowel technisch als functioneel, waardoor een basiskennis van IT een groot pluspunt is.

Functie-eisen
Je hebt een zeer goede talenkennis Nederlands/Frans. In deze functie is het de bedoeling dat je zowel in het Nederlands als het Frans gebruikers te woord kan staan en kan helpen.Je kan Engels lezen en schrijven, aangezien de opvolging en de tickets in het Engels worden opgesteld.
Je hebt een degelijke basiskennis of passie voor ICT.
Je kan zelfstandig te werk gaan.
Je bent allert en stressbestendig.
Je zoekt graag naar de gepaste oplossingen voor de problemen van onze klanten.
Je bent klantgericht en vriendelijk.

Arbeidsvoorwaarden
Door de zeer specifieke helpdesk functie, genieten de beginnende medewerkers een opleiding van 3 weken, specifiek over de werking van de bankautomaten.

Aanloopperiode van 6 maanden met optie een contract van onbepaalde duur.
Een loon in overeenstemming met je ervaring plus bijkomende netto-vergoeding voor de vroege- (5u00-13u45) , late- (11u15-20u00) of zaterdagshiften (8u00-12u00)

De helpdesk werkt met shiften. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die bereid is te werken volgens de volgende indeling:
■Shift 1: 7u30 - 16u00
■Shift 2: 8u00 - 16u45
■Shift 3: 8u45 - 17u30

Op termijn heb je de mogelijkheid om je op vrijwillige basis kandidaat te stellen voor de vroege (05u00 - 13u45), de late shift (11u12-20u00) en de zaterdagshift (08u00-12u00).

Werkplaats: regio Brussel