ICT Helpdesk Support Engineer Brussel

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
vendredi 2 juin 2017
Date limite
dimanche 2 juillet 2017
Réf
9D80AUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is gespecialiseerd in het aan het werk zetten van ICT profielen.

Functiebeschrijving
Als medewerker van deze service desk, sta je in voor het oplossen van de technische problemen van de klant (PC, randapparatuur, netwerk, Active Directory, ...) De vragen van de eindgebruikers kunnen zeer divers zijn, waardoor je in deze dynamische omgeving de kans krijgt om veel bij te leren. Je helpt de medewerkers van de klant met hun technische problemen, zowel in het Nederlands als in het Frans. Het is dus zeer belangrijk dat je beide talen vlot beheerst.

In deze functie krijg je de kans om veel vragen zelf op te lossen. Slechts een klein aandeel van de oproepen wordt uiteindelijk doorgegeven aan de 2nd line.

De klant biedt je een opleiding aan van ongeveer een maand, om het ticketingsysteem onder de knie te krijgen en de bedrijfseigen software aan te leren.

Functie-eisen
Je hebt bij voorkeur al een eerste ervaring als helpdeskmedewerker achter de rug
Je kan zowel zelfstandig als in team werken
Je hebt een grote interesse in de ICT sector
Je bent communicatief, je hebte en goede kennis van het Nederlands en Frans Je bent stressbestendig

Technische kennis:
Office 2013 (met inbegrip van outlook)
Win XP/7
TCP/IP
Basis active directory
Basis exchange

Arbeidsvoorwaarden
Contract onbepaalde duur met 6 maanden aanloopperiode
Een loon in overeenstemming met je ervaring
Doorgroeimogelijkheden

Deze technische helpdesk functie is een ideale opstap voor de rest van je carriere. Je komt terecht in een omgeving waar je erg veel kan bijleren. Wanneer in het team verschuivingen gebeuren, wordt steeds gekeken naar bestaande ploeg om de vrijgekomen posities in te vullen. Op deze manier kan je de kans krijgen om intern door te groeien.