Dispatcher / technische helpdesk medewerker

Région
Asse, Flemish Brabant
Salaire
Negotiable
Publication
lundi 12 juin 2017
Date limite
mercredi 12 juillet 2017
Réf
542372/001
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein

Als Dispatcher / technische helpdesk medewerker zal u verantwoordelijk zijn voor de planning, organisatie en support bij aanvragen en problemen van Business klanten.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationale speler binnen de financiële sector, meer bepaald gespecialiseerd in cash handling solutions, gelegen in Asse (Zellik).

Omschrijving

De taken van de Dispatcher / technische helpdesk medewerker:

  • verantwoordelijk voor de efficiënte en professionele behandeling van binnenkomende technische aanvragen bij het Service Center, dit voor een specifieke regio en/of klantenbestand.
  • nauwe samenwerking met collega's met als beoogde doel om een algehele klanttevredenheid te bekomen.
  • Verzamelen van de nodige informatie van de klant en het probleem tijdens een telefoongesprek.
  • Verlenen van proactieve en reactieve ondersteuning aan klanten door middel van remote diagnostic.
  • Doorsturen van aanvragen naar Technical Support medewerkers of de Service Center Teamleader.
  • Afspraken maken met de klant voor de Field Service Engineer (FSE).
  • De route plannen voor de Engineers met de beste kosten (km) en vaardigheden.
  • Ad-hoc interventies plannen.
  • De klant telefonisch op de hoogte over de stand van zaken.
  • Zorgen voor een correcte administratieve afhandeling van de klantendossiers.
  • Bestellen van service parts op aanvraag van de Field Service Engineer en/of de klant.
  • Bestellen van consumables op aanvraag van de klant.
  • Versturen van prijsoffertes voor interventies en/of onderdelen.

Profiel van kandidaat

Profiel van de Dispatcher / technische helpdesk medewerker

  • open voor flexibele werktijden in shifts van maandag t/m vrijdag tussen 7u30 en 19u00 (wisselt wekelijks af). Regelmatig ook op zaterdag (1x per maand)
  • Je beschikt minimaal over een secundair onderwijs diploma.
  • Ervaring in een soortgelijke functie (planning, dispatching, helpdesk,...)
  • Een goede mondelinge- en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Franse taal
  • Ervaring met het verwerken van gegevens in een Enterprise Resource Planning (ERP)
  • Gevorderde kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Vriendelijk en klantgericht
  • Proactief en resultaatgericht
  • Luisterbereid en stressbestendig
  • Affiniteit met techniek
  • Communicatief sterk en gemakkelijk aanpassingsvermogen aan interne en externe klanten
  • Verantwoordelijkheidszin en flexibiliteit

Aanbod

Voor deze functie ontvangt u een zeer aantrekkelijk salarispakket met mooie extra legale voordelen. Na een succesvolle interim periode ontvangt u een vast contact.