Short Term Rental Officer

Recruteur
Région
AARTSELAAR
Publication
lundi 19 juin 2017
Date limite
mercredi 19 juillet 2017
Réf
A9632UNQ-BE
Contact
Unique Leuven Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Onze opdrachtgever is actief in de automotive sector. Met een wagenpark van meer dan 42.000 personen- en lichte bedrijfsvoertuigen in operationele leasing behoren zij tot de belangrijkste multi-merk leasemaatschappijen in België.
Een resolute keuze voor kwaliteit en service, een proactieve ingesteldheid en een continu streven naar innovatie om steeds beter in te spelen op de verwachtingen van hun klanten, liggen aan de basis van ons succes.

Functiebeschrijving
Als Short Term Rental Officer sta je in voor het beheren en uitvoeren van de operationele processen rondom de verhuur van korte termijnwagens.

  • Je organiseert het reserveren, leveren en ophalen van huurwagens.
  • Je sluit hiervoor huurovereenkomsten af en je geeft transportopdrachten in.
  • Je zorgt voor de dagelijkse opvolging van de overschrijdingslijst m.b.t. verhuurtermijnen.
  • Je verschaft commerciële informatie aan klanten en prospecten.
  • Je coördineert de inzet van wagens in het kader van Flex Mobility/ AlphaCity/Mobile Care zodat klanten tijdig een (huur)wagen ter beschikking hebben en zorgt voor de bijbehorende administratie.
  • Je verzorgt de planning en inzet van chauffeurs en carwashmedewerkers.
  • Je neemt de nodige acties om de bezettingsgraad te optimaliseren zoals het wisselen van af te voeren of ingehuurde wagens.
  • Je keurt intercompany facturen goed en je controleert facturen van bestuurders.
  • Je fungeert als back-up bij het uitvoeren van verschillende administratieve taken in het kader van de maandafsluiting.
  • Je draagt zorg voor de initiatie en registratie van verzoeken en/of klachten.
  • Je neemt actief deel aan afdelingsvergaderingen of andere interne vergaderingen.
  • Je rapporteert aan de Station Manager.


Functie-eisen

  • Je bent minimaal in het bezit van een Bachelor diploma en beschikt over enige ervaring in de dienstensector.
  • Je hebt affiniteit met de autosector.
  • Je beschikt over excellente communicatieve en administratieve vaardigheden.
  • Je bent zeer goed tweetalig Nederlands/Frans en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Je beschikt over een probleemoplossend en analytisch vermogen.
  • Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld.
  • Je hebt een goede kennis van Excel/Word.
  • Je werkt zeer accuraat en je hebt sterke organisatorische skills.
  • Je bent een energieke persoonlijkheid en je enthousiasme werkt aanstekelijk op anderen.


Arbeidsvoorwaarden
Je zal werkzaam zijn binnen een ondernemende organisatie en een enthousiast en collegiaal team. Wij bieden een contract van onbepaalde duur en een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques. Je geniet een intensieve training ‘on the job' en nadien ook permanente opleidingsmogelijkheden.