Junior IT Support (h/f)

Recruteur
Région
ZAVENTEM
Publication
vendredi 7 juillet 2017
Date limite
lundi 7 août 2017
Réf
A4E5AUNQ-BE
Contact
Unique Jette Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

De experts binnen al onze activiteiten hebben inzicht in de zakelijke behoeften van al onze contacten, zij analyseren de verschillende standpunten en bedenken, bouwen en financieren de digitale oplossingen die onze klanten nodig hebben, nu en in de toekomst.

Functiebeschrijving

-Je verleent technische bijstand aan de gebruikers en doet aan problem solving.

  • Je lost soft- en hardware problemen op en onderhoudt de PC-systemen en netwerken.
  • Je volgt storingen op in ons ticketsysteem.
  • Je zorgt voor de juiste software en programma's.
  • Bij voorkeur ben je in staat om te programmeren in een windows omgeving.
  • Je implementeert en onderhoudt onze inbound en outbound scripting campagnes.
  • Je bent gepassioneerd om je te verdiepen in nieuwe computermodellen en –programma's.
  • Je verleent technische bijstand aan de gebruikers en doet aan problem solving.
  • Je lost soft- en hardware problemen op en onderhoudt de PC-systemen en netwerken. Je volgt storingen op in ons ticketsysteem. Je zorgt voor de juiste software en programma's. Bij voorkeur ben je in staat om te programmeren in een windows omgeving.
  • Je implementeert en onderhoudt onze inbound en outbound scripting campagnes.
  • Je bent gepassioneerd om je te verdiepen in nieuwe computermodellen en –programma's.


Functie-eisen

-Je bent communicatief in het Nederlands en het Frans en hebt een goede kennis van het Engels.

  • Je werkt organisatiesensitief en innovatief
  • Je bent klantgericht, flexibel, stipt, nauwkeurig en stressbestendig
  • Je bent een vlot en dynamisch persoon die zelfstandig kan werken en zin heeft voor initiatief.
  • Je bent bereid mee te draaien in een permanentie dienst.
  • Je bent zelfzeker en kwaliteitsbewust. Je kan goed inschatten aan welke vereisten een product of dienst moet voldoen.
  • Je bent communicatief in het Nederlands en het Frans en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Je bent klantgericht, flexibel, stipt, nauwkeurig en stressbestendig
  • Je bent een vlot en dynamisch persoon die zelfstandig kan werken en zin heeft voor initiatief.
  • Je kan goed inschatten aan welke vereisten een product of dienst moet voldoen.


Arbeidsvoorwaarden

Werken met de nieuwste technologieën op vlak van IT en communicatie.

De kans om jezelf bij te scholen binnen het vakgebied van een Contact Center.

Een volledig uitgewerkt jaarthema met team events, feestjes en een familiedag.

Werken met de nieuwste technologieën op vlak van IT en communicatie. De kans om jezelf bij te scholen binnen het vakgebied van een Contact Center. Een volledig uitgewerkt jaarthema met team events, feestjes en een familiedag. Wekelijks gratis vers fruit en een bedrijfsrestaurant aan zeer competitieve prijzen