Customer Care Agent - Real Estate

Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
lundi 10 juillet 2017
Date limite
jeudi 10 août 2017
Réf
553177/001
Contact
Pauline Swolfs
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
4/5

Als lid van de klantendienst ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van inbound telefoonoproepen en emails van zowel B2B als B2C klanten.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant de grootste speler binnen de vastgoedsector.

Omschrijving

Als Customer Care Agent ben je verantwoordelijk voor volgende taken:

  • beantwoorden van vragen betreffende aangeboden diensten en producten
  • Aanspreekpunt voor particuliere en professionele klanten
  • Analyse van specifieke noden en proactieve aanbieding van oplossingen
  • Ondersteuning van de Salesteams
  • Extra taken naarmate professionele ontwikkeling

Profiel van kandidaat

Voor de functie van Customer Care Agent zoeken we iemand met volgende eigenschappen

  • Perfecte tweetaligheid (NL-FR)
  • Minstens 2 jaar ervaringen binnen een Customer Service omgeving
  • Commerciële instelling en sterke communicatie vaardigheden
  • Team-spirit, stiptheid en organisatie zijn een must
  • Beheersing van MS Office en een CRM Systeem

Aanbod

Je hebt de keuze in contract: Full time 4/5e of 60% (3 dagen in de week). Hierbij wordt door middel van beurt rollen +/ 10 zaterdagen per jaar van thuis uit gewerkt.

Onze klant biedt een boeiende functie binnen een dynamische onderneming. Daarbovenop krijg je een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket.