Helpdesk 1st line Regio Brussel

Recruteur
Région
BRUSSEL
Publication
mardi 11 juillet 2017
Date limite
vendredi 11 août 2017
Réf
C0112UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein


Tewerkstelling bij een dynamisch bedrijf regio Brussel.

Je komt terecht in een toffe groep medewerkers die allen gepassioneerd zijn door IT

Ben je op zoek naar een functie als Helpdesk 1st line? Stuur je cv naar brussels-customercare@unique.be of bel op 02/227.34.90

Functiebeschrijving

De functie van Helpdesk 1st line is een erg boeiende job: de waaier is erg breed en gevarieerd (pc, netwerk, security, eigen ontwikkelde applicaties en standaardpakketten (bv. Office), printers, enz.).

Je bent geen 'eenvoudig doorgeefluik' (zoals in een callcenter) maar een IT'er ('skilled-helpdesk-engineer').
Je krijgt de kans de problemen zoveel mogelijk zelf op te lossen. Om dat mogelijk te maken, krijg je een gepaste opleiding en kan je gebruik maken van een resem ondersteunende tools (bv. remote control, troubleshootings en decision trees, inlogtools op machines, enz.).

Je wordt niet aan je lot overgelaten: voor wat je niet telefonisch kan oplossen, staan andere diensten ter beschikking om je te helpen.

Je bepaalt zelf aan de hand van een aantal ondersteunende richtlijnen de prioriteit van een call en je volgt de correcte afwerking mee op.

Je krijgt appreciatie van je interne klanten, omdat die voelen dat je hun vraag echt behartigt tot de finish en je uiteindelijk een kwalitatieve en snelle oplossing vindt.

Via deze job verwerf je een brede praktische kennis van onze IT-omgeving. Wie binnen IT wil groeien, kan deze job dan ook zien als een ideale instapfunctie in een groot bedrijf en in de IT-wereld. Ook binnen de job kan je op termijn eventueel meer verantwoordelijkheden krijgen.

Functie-eisen

Je hebt minstens een grondige interesse in IT; een bachelor-IT-diploma is een meerwaarde, maar is niet strikt noodzakelijk
Jje werkt graag met mensen via telefoon
Je hebt een analytisch denkvermogen (je bent goed in diagnosestelling)
Je bent communicatievaardig en klantgericht
Je kan je flexibel opstellen
Je bent erg stressbestendig, ook bij ontevreden klanten of zware problemen
Je bent vlot tweetalig (N/F)

Arbeidsvoorwaarden

Je wordt tewerkgesteld in een groot internationaal bedrijf in de financiële sector.
Je krijgt de mogelijkheid om een loopbaan op lange termijn uit te bouwen
Aantrekkelijke loonsvoorwaarden
Makkelijk te bereiken liggin in het centrum van Brussel