PURCHASER REGIO BRUSSEL

Région
Brussel
Salaire
Een contact van onbepaalde duur bij een dynamische werkgever met een professionele en respectvol...
Publication
mardi 18 juillet 2017
Date limite
vendredi 18 août 2017
Réf
BXL071810767186
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein
Description de l’entreprise

Onze klant is een marktleider in de mobiliteitssector in België, gelegen in regio Brussel.

Een open visie op ondernemen en een aanstekelijk enthousiasme typeren hen.  Het is een dynamische, verantwoordelijke en commercieel succesvolle gemeenschap waar het prettig werken is. Om hun groei verder te realiseren zijn we op zoek naar een PURCHASER voor een vaste indienstname.

Description de la fonction

Als purchaser stel je alles in het werk om binnen het Procurent team een professionele ondersteuning te bieden aan de dagelijkse activiteiten van de procurement activiteiten. Als purchaser ben je het aanspreekpunt voor procurement onderwerpen, zowel voor interne (boekhouding, juridische dienst, enz.) als externe contacten (leveranciers). Hierbij rapporteer je rechtstreeks aan de Procurement Manager en werk je nauw samen met 2 andere teamleden  Tot je takenpakket behoren:

  • Analyse van de huidige kostenbereking op basis van de leveranciersboekhouding en contacten met de leverancier
  • Analyse van de markt op basis van interne en externe informatie
  • Ontvangst en analyse van de binnenkomende offertes op basis van de voorafbepaalde criteria,

  • De communicatie verzorgen aangaande het aankoopproces naar de interne en externe actoren

  • De onderhandeling voeren van de aankoopcontracten in samenwerking met de interne diensten

  • De contracten opstellen en waken over de goede uitvoering ervan

  • Lastenboek opstellen, op een autonome manier of in samenwerking met de interne afdelingen met een correcte weerspiegeling van de noden van de dienst

 

 

 

Exigence pour la fonction

Je kan je succesvol ontwikkelen bij onze klant als je het volgende meebrengt:

  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Goed onderhandelaar
  • Uitstekende beheersing van Excel en de andere programma’s van MS Office (Word,  PowerPoint, Outlook). Kennis van SAP (MM module) is een pluspunt.
  • Zin voor organisatie en initiatief, teamplayer en klantgericht
  • Nauwgezet en affiniteit met cijfers.
  • Ervaring in procurement of aanverwante departementen is een pluspunt
  • Je bent tweetalig Nederlands - Franstalig
Conditions de travail

Een contact van onbepaalde duur bij een dynamische werkgever met een professionele en respectvolle ingesteldheid.

Interesse? Ik kijk alvast uit naar jouw kandidatuur : dorien.termote@selecthr.be