Administratief medewerker

Recruteur
Région
LOUVAIN-LA-NEUVE
Publication
mardi 1 août 2017
Date limite
vendredi 1 septembre 2017
Réf
258CB2ADEC-BE
Contact
142 WAVRE
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Werkt u graag in een team met een gezellige sfeer?
U waardeert een omgeving waar respect, stabiliteit en wederzijdse hulp
kernwaarden zijn?
U streeft naar detail, duidelijkheid en logica?
Misschien bent u wel onze volgende administratief medewerker.

Wij zoeken
Een administratief medewerker voor de Divisie belast met de controle van de installaties voor
brandbeveiliging. Binnen dit team zal hij/zij al het administratieve werk van de klantendossiers
behandelen, namelijk:

  • Contacten met de klant en de inspecteurs
  • Bestellingen opvolgen
  • Opdrachtbeschrijvingen beheren
  • Administratieve steun bieden voor de medewerkers op het terrein,
  • Facturatie
  • Diverse administratieve taken
    Als partner van de medewerkers op het terrein zal hij/zij blijk geven van een grote nauwkeurigheid
    in zijn/haar werk en van teamspirit.



Functie-eisen

  • Minstens 2 jaar ervaring in de administratieve sector, bij voorkeur in een KMO.
  • Nederlandstalig; goed kennis in het Frans
  • IT: Goede kennis van Word, Outlook. Noties van Excel en Access.



Arbeidsvoorwaarden

Stuur uw kandidatuur ter attentie van Vanessa Bourguignon " experts.hbw@adecco.be".