Marketing Coördinator (m/v)

4 jours restants

Recruteur
Région
ANTWERPEN
Publication
mercredi 23 août 2017
Date limite
samedi 23 septembre 2017
Réf
CA166UNQ-BE
Contact
Unique HR-Consult
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Mi-temps

Unique is een deel van USG People, een Europese beursgenoteerde organisatie in multiservice & staffing. De groep bekleedt de vijfde plaats op de Europese markt en is de nummer twee in België. Unique behoort tot 'Specialist Staffing' van USG People, een divisie die flexibele oplossingen biedt in verschillende domeinen: administratie, financiën, techniek, medical, secretariaat en call centers.

Functiebeschrijving
Ben jij iemand die van nature graag evenementen organiseert en ben je creatief in het uitwerken van nieuwe ideeën en concepten? Is voor jou weten eerst meten en beschik je over een analytische geest? Bezit je bovendien een ontwikkelde journalistieke kant en noemen jouw vrienden je een taalvirtuoos. Geweldig! Misschien ben jij dan wel de persoon die we zoeken.
Beschik je daarbovenop nog eens over een flinke dosis affiniteit met de Human Resources-sector of is dit een domein waarin je jezelf wil verdiepen? Sterker nog, dan ben jij absoluut de veelzijdige kanjer die we zoeken!

Zo zien wij je functie als Marketing Coördinator:

Je bent een kei in de begeleiding en de coördinatie van marketing projecten -en campagnes waarbij je de positionering en het corporate imago niet uit het oog verliest, aangezien deze centraal staan.
Je zorgt eveneens voor continue ondersteuning van het kantorennetwerk van Unique en onze zusterbedrijven Receptel en Express Medical wat de rekruterings -en salescampagnes betreffen.

Wat is er allemaal te doen?

Je waakt als ambassadeur en coördinator over de corporate branding & image en de positionering van Unique naar de markt inzake rekruteringsspecialist wat zich vertaalt in: • Opmaken en begeleiden van productie en campagnes (drukwerk, gadgets, geschenken, incentives, website…) • Implementeren en monitoren van de sociale media strategie en het marketingplan (internal & employer branding, copywriting…) • Zorgen voor een efficiënte stroomlijning van de communicatie naar alle betrokken stakeholders en doelgroepen
  • Dagdagelijks supporteren van ons kantorennetwerk in hun sales & rekruteringsbehoeften
  • Trend watching & monitoring van de laatste nieuwe verschuivingen en evoluties binnen Marketing
  • Uitvoering van tevredenheidsenquêtes bij onze klanten
  • Coördineren & verder uitbouwen van de website
  • Follow up vrijwaren van de lopende marketingcampagnes
  • Initiëren en coördineren van offline acties gelinkt aan online campagnes
  • Beheren van de huisstijl en de optimale samenwerking met diverse job sites


Functie-eisen
Eigenschappen waar jij hoog op scoort:

  • Zelfstandig ondernemerschap – je bent dé online specialist binnen ons team, maar je voelt je niet te beroerd om jouw collega's uit de nood te helpen of om mee te helpen om andere projecten om deze tot een goed einde te brengen indien dit gevraagd wordt.
  • Positieve ingesteldheid – woorden als 'nee', 'onmogelijk' en 'misschien' maken in het beste geval deel uit van je reservewoordenboek en zijn pas helemaal achteraan te raadplegen... Yes we can!!!
  • Passie – Wil je steeds beter worden en je kennis delen? Dan ben je voortdurend op zoek naar nieuwe opportuniteiten en ontwikkelingen. Je ademt, eet, slaapt en... droomt over Marketing en jij wil tenslotte maar één ding: aan het roer staan van een succesvolle marketingstrategie die bijdraagt tot en resulteert in een zo groot mogelijke visibiliteit en naamsbekendheid.

Je hebt ondertussen je eerste jaren ontbolstering in de Marketing achter de rug en bezit een ruim gevulde rugzak kennis omtrent doeltreffende marketingactiviteiten.

Technical skills:

  • SEO / SEA
  • Ervaring met CMS (Wordpress en andere)
  • Operationele kennis met systemen inzake mailmarketing (Mailchimp, Flexmail...)
  • Google Analytics, AdWords, Tag manager en Webmaster tools
  • Adobe PhotoShop, Indesign
  • Basiskennis HTML • Social Media (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram...) • Noties van copywriting of samenwerking met copy writing bureau • Een grote affiniteit hebben met online marketing (30-40% van de tijd online) en digitalisering


Arbeidsvoorwaarden

Unique is een stabiel en gezond bedrijf. We doen het goed. Maar we rusten niet op onze lauweren. Integendeel: passie, gedrevenheid en oog voor kwaliteit zijn cruciale eigenschappen om goed te blijven scoren. Je zal die eigenschappen dus zeker terugvinden bij je collega's en je manager. Eigenlijk werkt iedereen hier met veel energie en ambitie.
Jij krijgt bovenop die boeiende werkomgeving een mooi salaris, aangevuld met maaltijdcheques, onkostenvergoeding, een GSM, een groeps-en hospitalisatieverzekering én een hippe bedrijfswagen met tankkaart.