Bilingual Customer Care Teamleader (FR DU)

3 jours restants

Région
Brussels, Anderlecht
Salaire
€3200 - €3300 per annum + car, mv, healthcare, bonus,...
Publication
jeudi 24 août 2017
Date limite
dimanche 24 septembre 2017
Réf
555854/001
Contact
Salma Gigounon
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein

Voor onze klant, gesitueerd in Brussel zuid en gespecialiseerd in de mode-sector zijn wij vandaag op zoek naar een teamleader voor het customer care departement.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is één van de grote leiders op zijn markt. Hij is zodanig aan het groeien dat ze vandaag op zoek zijn naar een Customer Care Teamleader om hun team te versterken.

Omschrijving

Uw taken als Customer Care Teamleader:

  • Je adviseert en coacht je team
  • Je organiseert alle taken binnenin je team
  • Je volgt elk lid van je team persoonlijk op en evalueert hem/haar
  • Je zorgt voor een goede synergie binnen je team

Profiel van kandidaat

Uw profiel als Customer Care Teamleader:

  • Je bent tweetalig (Nederlands/ Frans) met een zeer goed niveau in het Engels
  • Je hebt een eerste ervaring als teamleader
  • Je hebt een natuurlijke coaching attitude, je bent een echte people manager
  • Je bent proactief, resultaat-gericht
  • Je kan gemakkelijk werken met MS Office
  • Je kan tegen stress

Aanbod

Je krijgt de kans om in een groot bedrijf te starten met een competitief salarispakket (wagen, maaltijdcheques, verzekeringen, eco cheques, bonussen,....). Bovendien is de omgeving uiterst aangenaam: er worden voortdurend allerlei activiteiten georganiseerd om de sfeer zo aangenaam mogelijk te maken!