Supervisor Customer Care

6 jours restants

Région
Flemish Brabant, Diegem
Salaire
Negotiable
Publication
mardi 29 août 2017
Date limite
vendredi 29 septembre 2017
Réf
555882/001
Contact
Adrien Borisavljevic
Fonction
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein

De Supervisor is verantwoordelijk voor de prestaties van zijn team en het bereiken van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen opgesteld voor het project.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een van de toonaangevende wereldwijde Business Process Outsourcers en leider in excellente customer experiences.

Omschrijving

De supervisor is de lijnmanager van het klantenadviseurs team en hij/zij zorgt voortdurend dat het niveau van de prestaties tegelijkertijd aan de doelstellingen voor de kwaliteit en productiviteit beantwoorden.

De Supervisor zorgt voor onderstaande taken :

  • Het sturen van het project:

  • Dagelijkse objectieven controleren en aansturen (monitoring van de prestaties van zijn team)
  • Zorgt ervoor dat de nodige resources en productiemiddelen aanwezig zijn ter garantie van de dienstverlening voor onze opdrachtgevers (aanwezigheid van de klantenadviseurs controleren, de beschikbaarheid van technische middelen en applicaties)
  • In geval van moeilijkheden, de situatie analyseren, op een gestructureerde manier weergeven, en de verbeteringsvoorstellen en actieplannen uitvoeren.

Profiel van kandidaat

Als supervisor

Competenties

  • Ervaring met team management
  • Aantoonbare ervaring in het uitoefenen van vergelijkbare functie
  • Ervaring als klantenadviseur gewenst

Eigenschappen

  • Managementvaardigheden
  • Verantwoordelijkszin
  • Positiviteit
  • Aanpassingsvermogen

Aanbod

  • Salaris, afhankelijk van ervaring, aangevuld met extralegale voordelen
  • Dynamisch bedrijf
  • Voortdurend evoluerende markt/product