HR Officer (m/v)

Recruteur
Région
ZELLIK
Publication
mardi 5 septembre 2017
Date limite
jeudi 5 octobre 2017
Réf
CE0A2UNQ-BE
Contact
Unique Asse Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een grote speler in de retail.

Functiebeschrijving
Als medewerker HR Officer sta je in voor volgende taken:

  • het invoeren van de gegevens, het centraliseren en opvolgen van de (aan)vragen met betrekking tot de persoonlijke gegevens en prestaties
  • je biedt ondersteuning teneinde de goede behandeling ervan te garanderen en de juistheid van de gegevens waar de uitbetalingen op gebaseerd worden te verzekeren
  • je garandeert een correcte opvolging van de vragen en aanvragen met betrekking tot de persoonlijke gegevens en prestaties die van de prestatiebeheerders of medewerkers komen
  • je voert de gegevens in met betrekking tot de prestaties, je ontvangt en archiveert de bijhorende documenten en je voert de wijzigingen door teneinde te garanderen dat de informatie, aangewend bij de betalingen, correct is
  • je volgt de SAP-herinneringen op, je stuurt de nodige informatie of de aanvragen naar de prestatiebeheerders teneinde toe te laten dat de nodige aanpassingen tijdig worden uitgevoerd
  • je bereidt de contracten voor (studenten, bedienden, kaderleden) van de ondersteunende diensten teneinde ze te helpen om correcte contracten voor te leggen aan de nieuwe medewerkers van Delhaize.
  • je biedt ondersteuning bij de vragen met betrekking tot de ESS/MSS-systemen teneinde de gebruikers in staat te stellen deze systemen correct te gebruiken.
  • je fungeert als back-up voor de prestatiebeheerders in geval van hun afwezigheid teneinde de continuïteit van de dienst te vrijwaren en een correcte invoer van de gegevens met betrekking tot de uitbetalingen te garanderen


Functie-eisen
Als HR Officer beschik je over volgend profiel:

  • Je hebt in het bezit van een Bachelor Human Resources of gelijkwaardig door enkele jaren HR gerelateerde werkervaring
  • Je bent tweetalig met het goede kennis van het Engels
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office
  • Kennis van SAP HR is een plus
  • Je bent zeer klantgericht, autonoom en nauwkeurig
  • Je gaat vertrouwelijk om met personeelsgegevens
  • Je bent een teamplayer


Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een aangename omgeving en zal voorzien worden van een marktconform salaris. Het gaat om een opdracht van drie maanden.
Je werkt of in de zetel van Zellik, of in de zetel van Brussel.