Customer relations Officer NL-FR-EN (Customer Care) (h/f)

Recruteur
Région
BRUXELLES
Publication
mercredi 13 septembre 2017
Date limite
vendredi 13 octobre 2017
Réf
B5DDEUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Een beroemd automerk.



Functiebeschrijving

De Customer Relations Officer is verantwoordelijk voor de Head of Aftersales en voor de coördinatie en management van de Customer Relations functie, dit voor alle departementen (aftersales , sales, productie).
De Customer Relations Officer zorgt ervoor dat de vragen of klachten van de klanten zijn geregistreerd, opgelost en opgelost in een minimum of tijd. Dit in coöperatie met de Contact Center, het dealer netwerk en de interne departementen.

Functie-eisen

Minimum Bachelor diploma
Ervaring in soortgelijke functies, maar niet bijzonder in autosector
Vertegenwoordig en zeer klantgericht
Kan coördineren en een externe team beheren
Autonome
Kan nieuwe programma's en processen vlug gebruiken

Vlot Frans, Nederlands én Engels, met bijzonder goede schriftelijke vaardigheden in Frans én Nederlands.
leergierig (o.a. nieuwe computer programma's)



Arbeidsvoorwaarden

Een groeiende internationale en ambitieuse bedrijf
Een challenge voor een zeer interessante functie met verschillende rollen, héél autonoom met echte verantwoordlijkheden
Een attractieve salaris, pensioenregeling, zorgverzekering