Call Center Specialist FR-NL (h/f)

Recruteur
Région
ANDERLECHT
Publication
vendredi 15 septembre 2017
Date limite
dimanche 15 octobre 2017
Réf
B670EUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Mi-temps

Ze zijn geïnspireerd door de belangrijke wetenschappelijke ontdekking van hun oprichter en laten hun leiden door hun waarden en concentreren hun daarbij op hun kernactiviteit, de voeding.

Functiebeschrijving
Als Consumer Engagement Services Specialist sta je in voor een professionele mondelinge en schriftelijke communicatie met hun consumenten. Je beheert het volledige gamma van hun producten. Je belichaamt het imago, het constant streven naar kwaliteit en het professionalisme van onze klant tijdens al je contacten. Op die manier heb je een directe en essentiële impact op de tevredenheid en de trouw van onze Consumenten.

  • Werken binnen een flexibel shift systeem met gemiddeld 4 permanentie dagen per week (startende om 8uur of eindigend om 18 uur)
  • Beheer van de consumentencontacten
    Schriftelijke en telefonische reacties alsook via de webshop: snel antwoorden
    op de vragen en een persoonlijk contact onderhouden.
    Omgaan machine of product vragen / problemen: juiste diagnose stellen van het problemen, moeilijkheden oplossen, producten retour opvragen en machine reparaties inplannen.
  • Het beantwoorden van verzoeken om informatie of klachten over onder meer producten, online orders, marketing en promoties aanvraag
  • Informatie analyseren, juiste conclusies trekken, prioriteiten te stellen en proactief inzichten communiceren.
  • Regelmatig contact houden met onze Marketing afdeling
  • Zich blijvend informeren over nieuwe producten, wijzigingen van bestaande
    producten of marketingacties
  • Administratieve follow-up wat betreft verzending van producten of andere
    vergoedingen aan onze consumenten
  • Acties opvolgen in verschillende systemen waaronder SAP
  • Verzamelen van retours


Functie-eisen
Profiel

  • Perfect tweetalig (NL/FR) mondeling en schriftelijk met een goede kennis van het Engels
  • Opleiding als Bachelor Communication Management Assistant/Marketing/Vertaler tolk/ Leerkracht is een plus.
  • 1 -2 jaar ervaring in mondelinge en schriftelijke klanten communicatie is een plus
  • Soft skills: open minded, actief luisteren en het vermogen om de behoeften van de klant aan te voelen.
  • Natuurlijke empathie en de capaciteit om elk contact te personaliseren
  • Hoffelijkheid, professionele en positieve houding zijn een must
  • Instaat tot het verwerken van grote volumes aan inkomende contacten
  • Initiatiefnemer die georganiseerd en autonoom werkt
  • Stress bestendig en flexibel
  • Een sterke teamspeler
  • Bekwaam om snel veel informatie te verwerken
  • Parate kennis in alle office programma's (Outlook- Word - Excel - PowerPoint)
  • IT minded
  • Kennis van SAP en Sales Force is een plus


Arbeidsvoorwaarden
3-4 maanden, eventueel verlengbaar