Dossierbeheerder NL/FR

Recruteur
Région
ELSENE
Publication
vendredi 15 septembre 2017
Date limite
dimanche 15 octobre 2017
Réf
B675EUNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Temporaire
Temps de travail
Temps plein

Voor onze klant, een gevestigde waarde in hun sector, zijn we op zoek naar een tijdelijke Affiliates Service Agent. De opdracht is voorzien voor minimum 3 maanden, maar zou verlengd kunnen worden.

Onze klant helpt bedrijven hun personeel extra te motiveren door het middel van extralegale voordelen en andere cadeaucheques.



Functiebeschrijving
De functie van Affiliates Service Agent binnen het Affiliates Service Team bestaat uit het verwerken van aanvragen tot Affiliatie, het ingeven van de contracten, het versturen van de “Welcome Pack” en het verzorgen van de terugbetalingen aan de Affiliates. Je ontvangt en verwerkt de aanvragen voor ophalingen van de cheques. Daarnaast beantwoord jij de schriftelijke en telefonische vragen van de Affiliates. 

  • Aanvragen tot aansluiting encoderen in de CRM tool 
  • Het versturen van contracten naar Affiliates. 
  • Het opvolgen van Affiliatie aanvragen met behulp van de CRM tool. Dit betekent voornamelijk het terugbellen of mailen van Affiliates die een aanvraag hebben ingediend om hen aan te zetten tot terugsturen van het ondertekende contract. 
  • Bij de ontvangst van het ondertekende contract zorg jij voor de validatie van het contract in Selligent en verstuur jij het welcome pack naar de Affiliate. 
  • Ingeven van terugbetalingen naar Affiliates. 
  • Het telefonisch en per mail of per brief beantwoorden van vragen in verband met de affiliatie, status van activatie en status van terugbetalingen en vragen in verband met de problemen met transacties. 
  • Het identificeren van het type klacht: transactie, backoffice of terminal provider en het doorsturen indien nodig. 
  • Het coördineren van een snel en juist antwoord naar de affiliate toe: dat wil zeggen het kanaliseren van de vraag naar de juiste dienst om een oplossing te verkrijgen. 
  • Het monitoren van het proces via de CRM tool. 
  • De affiliate op de hoogte houden van de vooruitgang van het probleem/vraag. 
  • Pro-actief contacteren van Affiliates voor de activatie van hun terminal


Functie-eisen

  • Tweetalig FR/NL (in woord en schrift) 
  • Computer literate : Word, Excel, Internet 
  • Klantvriendelijk, service-minded, zowel extern als intern 
  • Goede communicatievaardigheden 
  • Gestructureerd, georganiseerd in jouw werk 
  • Goede opvolging 
  • Teamspeler


Arbeidsvoorwaarden

  • Competitief salaris naar gelang ervaring, aangevuld met extra-legale voordelen
  • Je komt terecht in een stabiel bedrijf en een dynamisch team 
  • Referentie van een bekend bedrijf na einde van jouw opdracht