Customer Experience Representative

Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
vendredi 29 septembre 2017
Date limite
dimanche 29 octobre 2017
Réf
556401/001
Contact
Laszlo Claeys
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is op zoek naar een Customer Experience Representative voor hun department te versterken in Brussel.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een gerenommeerde financiële speler op het gebied van betaalkaarten met hun hoofdkantoor te Brussel.

Omschrijving

Als Customer Experience Representative beschikt u over volgend takenpakket:

  • U bent verantwoordelijk voor een klantenportfolio van 'high level' klanten gebaseerd op hun vermogen naar betaalkaarten toe
  • U beantwoordt op een professionele wijze hun vragen, behandelt hun problemen en geeft hen aanvullend advies omtrent de diverse producten en diensten van het bedrijf
  • U volgt de dossiers van de klanten op en blijft in contact met hen ten einde optimale dienstverlening te bieden
  • U zorgt ervoor dat de klanten 100% tevreden zijn en streeft optimale klantenbelevenis na

Profiel van kandidaat

Als Customer Experience Representative beschikt u over volgend profiel:

  • U beheerst zowel het Nederlands, Frans als het Engels op een vloeiende wijze
  • U houdt van klanten contact zowel per telefoon als per mail
  • U hebt reeds een eerste ervaring met klantenservice & klantencontact
  • U communiceert op een vlotte en professionele wijze
  • U houdt van het leveren van kwaliteit en streeft 100% klantentevredenheid na
  • U wil graag stabiliteit vinden binnen een dynamisch en jeugdig departement

Aanbod

Als Customer Experience Representative biedt onze klant een vast contract aan aangevuld met extralegale voordelen. Dit wordt aangevuld met een interessante doorgroeimogelijkheden, stabiliteit en een dynamisch departement.