Customer Service Medewerker (m/v)

Recruteur
Région
LEUVEN
Publication
lundi 2 octobre 2017
Date limite
jeudi 2 novembre 2017
Réf
BC192UNQ-BE
Contact
Unique Leuven Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Fixe
Temps de travail
Mi-temps

Wij zijn een wereldmarktleider op het gebied van distributie van wetenschappelijke benodigdheden, met een wereldwijde omzet van USD 3,1 miljard.

Functiebeschrijving

  • Vlotte contacten onderhouden met onze Nederlands-en Franstalige klanten zowel via telefoon als mail en chat;
  • Onze klanten informeren omtrent onze prijzen, producten, wijzigingen in levertermijnen, verpakkingen, ...:
  • Offertes uitwerken en versturen;
  • Volledige opvolging van geplaatste orders;
  • Klachten verwerken in SAP, proactief opvolgen en feedback geven aan de klanten;
  • Voorbereiden, vernieuwen en opvolgen van contracten in overleg met de accountmanager;
  • Backorder management: opvolging en klanten proactief informeren, alternatieven voorstellen


Functie-eisen

  • Tweetalig NL-FR is een must!
  • Ervaring in een customer service omgeving
  • Wetenschappelijke achtergrond: pluspunt!
  • Kennis van Windows, MS Office en SAP
  • Klantgericht en service-minded
  • Maturiteit en zelfstandig werken zijn sleutelcapaciteiten
  • Teamplayer met commerciële feeling


Arbeidsvoorwaarden

  • Werken in een dynamische en aangename omgeving
  • Aantrekkelijk verloningspakket met groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en bonusplan
  • Flexibele arbeidstijd, toegekende vakantiedagen
  • Loon in functie van ervaring
  • Optie vast contract