Client Officer verzekeringssector (m/v) te Watermaal-Bosvoorde

Recruteur
UNIQUE
Région
WATERMAAL-BOSVOORDE
Publication
mardi 27 février 2018
Date limite
mardi 27 mars 2018
Réf
10E9D2UNQ-BE
Contact
Unique Leuven Customer
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant specialiseert zich in de ontwikkeling van een relatiebeheersoftware. De software richt zich nadrukkelijk op het beheer van verzekeringsportefeuilles. Het bedrijf is gelegen te Watermaal-Bosvoorde.



Functiebeschrijving

Als Client Officer maak je deel uit van een team ervaren applicatie support medewerkers. Dankzij jouw functionele ondersteuning help je verzekeringsmakelaars uit de nood wanneer zij vragen hebben tijdens het gebruik van hun softwarepakket.
Meer specifiek zal je takenpakket bestaan uit de volgende opdrachten:

  • Je beantwoordt binnenkomende oproepen en identificeert de klant adhv de beschikbare tools
  • Je bouwt met de verzekeringsmakelaars een lange termijn relatie op
  • Je luistert actief naar de klant en maakt een diagnose van het gestelde probleem door gerichte vragen te stellen aangepast aan het kennisniveau en de status van de klant
  • Je leert tools en beschikbare documentatie te raadplegen
  • Met je doorgedreven kennis biedt je zo snel als mogelijk een oplossing aan voor de problemen die de makelaars ondervinden (telefonisch, remote en via mail)
  • Je koppelt alle nodige info op een correcte manier terug naar de klant
  • Je zorgt dat alle klantengegevens up-to-date blijven en verdiept je in nieuwe procedures



Functie-eisen

  • Ervaring als een Customer Service Agent en met telefonisch klantencontact is een pluspunt
  • Een (schoolse) achtergrond in boekhouden is een pluspunt maar geen vereiste
  • Een analytische ingesteldheid om situaties correct in te schatten
  • Je bent flexibel en kan je aanpassen aan de situatie van de klant
  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen en bent stressbestendig
  • Je bent communicatief en kan oplossingen goed en duidelijk communiceren aan de klant
  • Een zeer goede kennis van het Nederlands én het Frans



Arbeidsvoorwaarden

  • Een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan
  • Tal van sociale team- en bedrijfsevenementen
  • Werken volgens vaste kantooruren
  • Standvastigheid – lange termijn opdracht
  • Inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, GV, HV, maaltijdcheques, ...