Consumer & Digital Content Administrator

Région
Diegem, Flemish Brabant
Salaire
€2000 - €2600 per month
Publication
lundi 19 mars 2018
Date limite
jeudi 19 avril 2018
Réf
557693/001
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

In de functie van Consumer & Digital Content Administrator staan communicatie, problem solving en planning centraal.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een dynamisch en innovatief internationaal bedrijf in marketing services, gelegen in regio Diegem.

Omschrijving

Als Consumer & Digital Content Administrator heb je een tweeledig takenpakket, waaronder volgende verantwoordelijkheden horen:

consumer support:

  • het beheer van inkomende vragen/problemen/klachten van consumenten via mail over het gebruik van de marketing tools op verschillende digital devices.
  • problem solving: onderzoeken en analyseren van problemen.
  • contact met digital development team om technische problemen te bespreken (wekelijkse meetings).
  • dagelijkse voorbereiding tot uitbetaling van cashbacks.
  • rapporten voorbereiden voor specifieke acties van de klant.
  • controleren en opvolgen van kwaliteit van de externe partner (helpdesk in het buitenland).

Content management:

  • verzamelen van content (folders, promo's, kortingen) en afstemming van het digital content proces tussen de klant, de afdeling sales & marketing en de operationele afdeling.
  • meedenken aan de overkoepelende digitale strategie en actief input leveren aan projecten en campagnes.
  • uitwerken van promotionele acties binnen de beschikbare tools.
  • contacten onderhouden met klanten voor de goede aanlevering van het digitaal materiaal.
  • planning en opvolging van de plaatsing (intern en met klant).
  • proactief en creatief voorstellen van alternatieven indien nodig, etc.
  • coördineren en verwerken van orders in het ERP systeem.
  • folder, promo, coupon & shop-info management.

Profiel van kandidaat

Profiel van de Consumer & Digital Content Administrator:

  • je hebt een Bachelor diploma (of gelijkwaardig door relevante ervaring).
  • je hebt een perfecte schriftelijke kennis van Nederlands en Frans. Een goede kennis van Engels is een pluspunt.
  • je hebt een goede kennis van MS Office en kan vlot werken met Excel.
  • Je hebt een digitale affiniteit.
  • je bent stressbestendig en haalt deadlines.
  • je gaat gestructureerd en nauwkeurig te werk.
  • je kan autonoom werken en prioriteiten stellen.
  • je bent klantgericht en gaat proactief te werk.

Aanbod

Als Consumer & Content Administrator kom je terecht binnen een organisatie waar initiatief oprecht wordt gewaardeerd. Je zal binnen deze functie de kans krijgen om boeiende uitdagingen aan te gaan en jouw takenpakket uit te breiden.

In deze omgeving staan een sterke teamspirit, passie en initiatief centraal en krijg je de kans een zichtbare bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het bedrijf. Daarnaast ontvang je een aantrekkelijk salaris met mooie extralegale voordelen.

Emplois similaires

Emplois similaires