Customer Service Representative

Région
Evere, Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
mercredi 21 mars 2018
Date limite
samedi 21 avril 2018
Réf
559892/001
Contact
Annabel Joris
Secteur
Électronique
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Service Representative biedt je administratieve & commerciële ondersteuning aan jouw klanten.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationaal topbedrijf gespecialiseerd in consumer electronics, gelegen regio Evere.

Omschrijving

De taken van de Customer Service Representative:

  • beheer van orders van A-Z: input en opvolging van orders.
  • controle, toepassing en aanpassing van klantengegevens in de database.
  • controle en correcte toepassing van acties en prijzen.
  • communicatie met de klant onderhouden i.v.m. de orders (informeren over leveringsdata, stockvoorraad, alternatieven, ...)
  • opvolgen van leverings- en/of betaalproblemen.
  • behandelen, oplossen en opvolgen van klachten en problemen.
  • behandelen van retours & backorders.
  • opmaak van credit & debetnota 's indien nodig.
  • facturatie voorbereiden.

Profiel van kandidaat

De ideale Customer Service Representative:

  • Zeer goede kennis Nederlands en Frans.
  • minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (customer service, sales administration).
  • klant & servicegericht.
  • sterke communicatieve skills.
  • goede kennis MS Office en SAP.
  • flexibel ingesteld, change mindset.
  • positief en proactief ingesteld.
  • initiatiefnemer.

Aanbod

Als Customer Service Representative krijg je de kans om Customer Service naar een hoger niveau te tillen, een duidelijke meerwaarde te bieden en je capaciteiten verder te ontplooien.

Je komt terecht in een boeiende en veranderende internationale omgeving waar kwaliteit en respect centraal staan.

Voor deze functie ontvang je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

Emplois similaires

Emplois similaires