Customer Care Agent

Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
mercredi 28 mars 2018
Date limite
samedi 28 avril 2018
Réf
560023/001
Contact
France Bruynseels
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
  • Uw doel is om de klanten te ondersteunen en ze geschikte oplossingen aan te bieden indien ze vragen hebben
  • Een gevarieerde functie met een mix van administratie en inbound call

Bedrijfsomschrijving

  • Een van de grootste verzekeringsmaatschapijen op Europees vlak
  • Zeer moderne en sociale werkomgeving

Omschrijving

  • Tweede lijn aanspreekpunt van de klanten indien ze vragen hebben over hun dossiers
  • Klanten telefonisch, administratief en per mail ondersteunen
  • Efficiënt problemen en vragen van de klant verwerken en oplossen

Profiel van kandidaat

  • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands en het Frans
  • Eerste ervaring binnen een contact center, mutualiteit of verzekeringen is een plus
  • Hulpvaardig
  • Luisterend oor
  • Vriendelijk
  • Dynamisch
  • Probleemoplossend
  • Stressbestendig
  • Zowel autonoom als in team kunnen opereren

Aanbod

  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
  • Tof team met een geweldige teamspirit
  • Zeer moderne, sociale en gemakkelijk bereikbare werkomgeving
  • Talloze opleidingsmogelijkheden