Customer Service Agent NL-FR-ENG

Recruteur
Région
VISE
Publication
mercredi 4 avril 2018
Date limite
vendredi 4 mai 2018
Réf
FAE2AUNQ-BE
Contact
Unique Liège Office
Secteur
Industrie
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Als HR Trusted Partner helpt Unique u uw ambities te realiseren.

Met meer dan 40 jaar ervaring zijn wij een van de leiders van de sector in België en onze agenten garanderen een gepersonaliseerde aanpak op basis van de kwalificaties van de kandidaten en de vereisten van de bedrijven.

Unique is de onbetwiste expert in de selectie, werving en levering van de volgende gespecialiseerde profielen: administratief en commercieel medewerker, klantenservicemedewerker, logistiek medewerker, marketing- en communicatie-assistent, accountmanager, managementassistent, callcentermedewerker , helpdesk, klantenservice en verkoop.



Functiebeschrijving

In deze sleutelfunctie biedt de Customer Service Agent klanten de best mogelijke dagelijkse service door middel van nauwkeurige verwerking van informatie, bestellingen, klachten, tracking en administratie van crediteuren. verkoop.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden in deze functie zijn:

- Zorg voor de juiste en volledige codering van bestellingen van SAP-klanten door te zorgen voor de juistheid van de prijs en het leveringsschema op basis van de beschikbaarheid van het product,

  • Voltooiing van de vrachtwagens op basis van informatie ontvangen van de logistiek, in overeenstemming met de opgelegde logistieke normen,
  • Zorg ervoor dat de bestellingen correct worden overgebracht naar planningen, dat de bevestiging naar de klant wordt verzonden en dat de facturen correct worden uitgegeven,
  • Garanderen van de optimale groepering van orders naar dezelfde klant of dezelfde regio, om te zorgen voor 100% vulling van de vrachtwagens en maximalisatie van de bewegingen,
  • Volg de verschillende verzoeken van klanten, verkopers en collega's door direct te antwoorden of het verzoek naar de juiste persoon te sturen,
  • Neem de nodige maatregelen en informatie om optimale leveringen te garanderen,
  • Neem klachten van klanten over en start de nodige maatregelen,
  • Wees verantwoordelijk voor crediteuren,
  • Zorg voor transparante, correcte en vloeiende communicatie met klanten.


Functie-eisen

Om deze functie van Customer Service Agent beter te kunnen vervullen, is onze partner op zoek naar het volgende profiel:

- Je hebt een bachelordiploma in commercie of communicatie,

  • Nederlands is je moedertaal, maar je beheerst ook Frans en Engels
  • Je beheerst de MS Office- en SAP-tools, idealiter de SD-module,
  • Je bent klantgericht en probleemoplossend georiënteerd
  • Je bent flexibel,
  • Je bent ook bestand tegen stress,
  • Je bent een echte teamspeler,


Arbeidsvoorwaarden

Wat biedt onze partner u aan?

Een fulltime baan, in een dynamisch, stabiel en toonaangevend bedrijf in zijn vakgebied.

Een vast contract wordt aangeboden! We bieden een aantrekkelijk salarispakket, met extra legale voordelen die bijdragen aan uw salaris.

U kunt rekenen op een aantrekkelijke vergoeding op basis van uw vaardigheden en ervaring.

Herken je jezelf in dit profiel? Aarzel niet en solliciteer. Let op: we zullen alleen aanvragen beantwoorden die alle selectiecriteria vermelden.

Emplois similaires

Emplois similaires